niedziela, 30 lipca 2023

Nowości kosmetyczne lipca

Cześć 😀 jak ten czas szybko leci, dopiero co zaczynał się miesiąc, a dziś już czas na podsumowanie nowości miesiąca. 
Oj tym razem już w pierwszym dniu miesiąca w moje ręce trafiły zakupy kosmetyczne, a to za sprawą tego, że odwiedziłam Yves Rocher i zrealizowałam ulotkę. Kupiłam moja ulubiona płukankę do włosów, płyn micelarny oraz pomadkę malinową 😍. Za zakupy (za 1 gr.) otrzymałam torbę wakacyjną oraz kosmetyczkę termiczną (również za 1 gr.).
Byłam również w Action i kupiłam kolejne maseczki w płachcie, które przyciągnęły moją uwagę. Dorzuciłam też torebkę na zakupy składaną, bo taka torebka to zawsze się przyda.
Na portalu wizaz.pl udało mi się załapać do testów kosmetyków FOREO. Do tej pory markę znam głównie z zaawansowanych urządzeń do pielęgnacji twarzy i jamy ustnej. A teraz miałam okazję przetestować (i już nie długo napiszę Wam o tych kosmetykach) oczyszczający balsam, ultranawilżającą maseczkę na noc oraz skoncentrowany krem pod oczy.
W Oriflame skusiłam się na produkt, którego już jakiś czas nie miałam, a mianowicie żel antycellulitowy The Body Edition.
Przeglądając instagrama Ela Senkara zachwalała maseczkę nawilżająca z awokado, że jest w nowym, poręcznym opakowaniu, więc cóż by tu powiedzieć skusiłam się na taki zakup 😁
Moje małe zakupy w Rossmann troszkę się rozrosły 😁. W planach miałam jedynie maskarę Lovely, ale do koszyka wpadły również płatki pod oczy, tym razem ISANA oraz mleczko do ciała Only BIO.
Ponieważ bardzo dobrze sprawuje się u mnie Shelee Cosmetics Regenerujący żel do higieny intymnej z biofermentem 15%, bardzo dobrze wspominam również Naturalny żel do higieny intymnej z Biofermentem  10% do codziennej pielęgnacji, postanowiłam uzupełnić zapasy tego produktu 😁 i kupić wszystkie trzy rodzaje tych żeli, gdyż były w super dobrej cenie. Dodatkowo dorzuciłam do koszyka maseczkę hrydrożelową do twarzy oraz płatki hydrożelowe Garnier. Produkty nabyłam w drogerii hebe.pl. 😁
I jeszcze mała niespodzianka 😁 Instagram zablokował konto Magdy (to akurat nie jest miła niespodzianka, bo Magda włożyła dużo pracy w swoje konto). Założyła Ona nowe konto i udostępniła post z rozdaniem, które było jeszcze na zablokowanym koncie. I miłe dla mnie jest to, że ja wygrałam zestaw kosmetyków 😍😍😍. Zapraszam Was do Magdy na instagram.
Jak tylko kosmetyki dotrą to wstawię tu zdjęcie.
Właśnie dotarła paczuszka, więc dodaję zdjęcie zawartości 😍😘
I to już wszystko, dajcie znać czy coś znacie i co Wam wpadło w oko.

13 komentarzy:

  1. Moja Lepsza Wersja: Gratuluję testowania Foreo. Niech Ci dobrze służy :-) (Nie mogę skomentować z mojego konta)

    OdpowiedzUsuń
  2. Najbardziej ciekawią mnie kosmetyki Foreo :) Miłego testowania!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawią mnie te nowości od Garnier ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nawet nie wiedziałam, że Foreo ma takie kosmetyki:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też się bardzo zdziwiłam jak zobaczyłam je na wizażu

      Usuń
  5. Całe wieki nie byłam w Yves Rocher :) Widzę, że kupiłaś moją ulubioną mascarę z Lovely ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, kupiłam ta maskarę i już nie mogę się doczekać kiedy ja zacznę używać

      Usuń
  6. Zestaw torebka, kosmetyczka bardzo ładny :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy pozostawiony komentarz.
Bardzo proszę szanuj moją pracę i nie zostawiaj żadnych linków. Komentarze z pozostawionymi linkami będę usuwane.