wtorek, 4 lipca 2023

Nawilżająca pomadka do ust z kalendarza adwentowego KORRES

Cześć 😀 zawsze mam przy sobie pomadkę ochronną do ust. Zresztą na stałe mam otwarte i używam kilku, bo jedna mam w torebce, inna na nocnej szafce. Jako, że właśnie ją skończyłam to mogę już cos o niej powiedzieć - Balsam do ust Lipbalm Mulberry tinted mauve 
Opis znaleziony w interencie - Balsam do ust Mulberry Tinted to produkt, który zapewnia głębokie nawilżenie i odżywienie, a jednocześnie pozostawia na wargach naturalny, subtelny kolor. Już po pierwszej aplikacji poczujesz natychmiastowe ukojenie. Wzbogacona olejkiem z dziurawca zwyczajnego pomadka ochronna, która nawilża i odżywia usta. Nadaje ustom subtelny kolor.

Skład (INCI): HYDROGENATED VEGETABLE OIL, RICINUS COMMUNIS (CASTOR) SEED OIL, HELIANTHUS ANNUUS SEED CERA/HELIANTHUS ANNUUS (SUNFLOWER) SEED WAX, BUTYROSPERMUM PARKII (SHEA) BUTTER, THEOBROMA CACAO (COCOA) SEED BUTTER, AROMA/FLAVOR, DICALCIUM PHOSPHATE, TOCOPHEROL, MACADAMIA TERNIFOLIA SEED OIL, GERANIOL, CITRONELLOL, HELIANTHUS ANNUUS (SUNFLOWER) SEED OIL, HYPERICUM PERFORATUM OIL, LINALOOL, CITRAL, CITRIC ACID, MAY CONTAIN/ PEUT CONTENIR [+/-]: CI 77491/IRON OXIDES, CI 15850/RED 7 LAKE.

Opakowanie szminki jest typowe dla danego rodzaju produktu, jest plastikowe i wykręcane, ale bardzo dobrze się sprawowało. Kolor w pierwszej chwili mnie bardzo zaskoczył, bo pomadka jest koloru bordowego. Zapach jest dość przyjemny. 
Pomadka bardzo dobrze rozprowadza się na ustach dzięki swej kremowej konsystencji. Jej piękny kolor podkreśla kolor ust, bałam się w pierwszej chwili, że będzie za ciemna, ale okazało się, że całkiem ładnie się prezentuje na ustach.
Pomadka zapobiega wysuszaniu i pękaniu ust.
Bardzo podobała mi się ta szminka i chętnei kupię inne kolory i smaki.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję bardzo za każdy pozostawiony komentarz.
Bardzo proszę szanuj moją pracę i nie zostawiaj żadnych linków. Komentarze z pozostawionymi linkami będę usuwane.