piątek, 21 lipca 2023

Nawilżająca maska w płachcie z woda różaną

Dobry wieczór 😁 dziś recenzja takiej gwiazdy 😁 This Your Face Mask SHOW, Foli Sheet Mask, Moisturizing Formula, Enriched with rose water

Opis maseczki pochodzi z opakowania - Srebrna maska w płachcie. Formuła nawilżająca. Wzbogacona wodą różaną. Wmasować pozostałość serum w skórę. 
Sposób użycia:
Skład (INCI):

Opakowanie to aluminiowa saszetka  w kolorze srebrnym. Mieni się bardzo, aż trudno zrobić zdjęcia. No, ale powiem Wam, ze po wyjęciu maseczki było jedno wielkie WOW!! Maseczka też była srebrna i jakie piękne miała gwiazdki, aż musiałam zrobić jej zdjęcie 😁.
No maseczka wyglądała przeuroczo 😁 Bardzo dobrze nasączona, otwory dobrze wycięte (co widać na zdjęciu) i delikatny zapach (no dobra, przyznam się, pachnie różą, ale bardzo delikatnie i nawet mi to nie przeszkadzało).  
Po zalecanym czasie maseczkę zdjęłam, a resztki serum wklepałam. Wszystko szybko się wchłonęło do suchości, a skóra nie kleiła się, za to została bardzo fajnie nawilżona. Maseczkę zastosowałam rano, więc miałam cały dzień na obserwowanie mojej cery i przez cały dzień nie musiałam nakładać kremu, żeby poprawić stan nawilżenia skóry.
Generalnie bardzo fajna maseczka, a przez te gwiazdki to powinnam ją zastosować w sylwestra 😍. Co o tym sądzicie?

4 komentarze:

Dziękuję bardzo za każdy pozostawiony komentarz.
Bardzo proszę szanuj moją pracę i nie zostawiaj żadnych linków. Komentarze z pozostawionymi linkami będę usuwane.