czwartek, 6 lipca 2023

Ekskluzywny krem do r膮k.

Cze艣膰 馃榿 wyci膮gam kosmetyki z moich zapas贸w. Ten wprawdzie nie le偶a艂a d艂ugo schowany, szybko trafi艂 do mojej torebki i ju偶 zaliczy艂 denko. Mowa o kremie do r膮k marki FLOWERBOMB VICTOR&ROLF. 
O kremie do rak nie znalaz艂am informacji w internecie. Za to dowiedzia艂am si臋, 偶e Viktor & Rolf to holenderski, awangardowy, luksusowy dom mody za艂o偶ony w 1993 roku przez Viktora Horstinga i Rolfa Snoerena (wikipedia.pl)Z uwagi na to, od projektowania linii odzie偶owych do tworzenia zapach贸w wiedzie kr贸tka droga, Viktor & Rolf bardzo szybko stworzyli rozpoznawaln膮 mark臋 r贸wnie偶 w 艣wiecie perfum. Ju偶 pierwsz膮 premier膮 podbili 艣wiat, wypuszczaj膮c na rynek kwiatow膮 kompozycj臋 w postaci damskiego zapachu Viktor & Rolf Flowerbomb. (notino.pl)
Sk艂ad (INCI):
Ja z ich ciekawej do艣膰 oferty kosmetycznej mia艂am jedynie krem do r膮k. Opakowanie w kolorze pudrowego r贸偶u, jest do艣膰 艂adne i z tego co widzia艂am w internecie jest to kolor serii zapachowej FLOWERBOMB.
W perfumach wyst臋puj膮 nuty zapachowe, kt贸re ja osobi艣cie bardzo lubi臋. S膮 to ja艣min, r贸偶a, wanilia. Dlatego te偶 ten krem, mimo bardzo intensywnego zapachu, bardzo mi przypad艂 do gustu.
Krem ma fajna, lekka konsystencj臋, bardzo dobrze rozprowadza si臋 na d艂oniach i dobrze si臋 u mnie wch艂ania艂. pozostawia艂 ochronny film, ale nic si臋 nie klei艂o, ani nie by艂o t艂uste. W dodatku ten pi臋kny zapach 馃槏, jestem nim zachwycona.
Krem u mnie si臋 sprawdzi艂 i mam ochot臋 sprawdzi膰 czy perfumy tez by mi pasowa艂y.

1 komentarz:

Dzi臋kuj臋 bardzo za ka偶dy pozostawiony komentarz.
Bardzo prosz臋 szanuj moj膮 prac臋 i nie zostawiaj 偶adnych link贸w. Komentarze z pozostawionymi linkami b臋d臋 usuwane.