wtorek, 30 maja 2023

Żel pod prysznic o zapachu wiśni i drzewa sandałowego

Cześć 😁 kolejny fajny produkt, który trafił w moje ręce to - Balea Kremowy żel pod prysznic Glossy Touch

Opis ze strony drogerii dm - Zatrzymaj się na chwilę i daj się oczarować uwodzicielskiemu zapachowi żelu pod prysznic Glossy Touch marki Balea, który zamieni zwykły prysznic w błogie doznanie.
Skład (INCI): AQUA, SODIUM LAURETH SULFATE, COCAMIDOPROPYL BETAINE, SODIUM CHLORIDE, GLYCERIN, COCO-GLUCOSIDE, GLYCERYL OLEATE, GUAR HYDROXYPROPYLTRIMONIUM CHLORIDE, CITRIC ACID, GLYCOL DISTEARATE, HYDROGENATED PALM GLYCERIDES CITRATE, TOCOPHEROL, PARFUM, SODIUM BENZOATE.
Jak zwykle, opakowanie jest piękne, kolorowe, przyciąga wzrok.
Na opakowaniu są wszystkie niezbędne informacje o tym produkcie.
Żel o perłowej barwie ma dość ładny zapach. Ja w nim mocno wyczuwam drzewo sandałowe i niestety nie jest to mój ulubiony zapach. Dobrze się pieni, dobrze myje i oczyszcza skórę, dobrze się spłukuje. Nie podrażnia, nie wysusza, nie uczula.
Wam go spokojnie mogę polecić, ale ja ponownie nie kupię, ze względu na zapach.

7 komentarzy:

  1. Jestem ciekawa tego zestawienia zapachowego, bo chyba wiśni z drzewem sandałowym w żadnym kosmetyku nie miałam. Może być ciekawy, bo ja lubię drzewo sandałowe.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dawno nie miałam produktów do kąpieli tej marki, więc myślę, że tym bardziej mogę skusić się na zakup tej propozycji.

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolejny żel, który mam w zapasach :) Ale zostawię go raczej na jesień/zimę.

    OdpowiedzUsuń
  4. Widzę, że ładne zapachy żądzą w tą wiosnę. Z miłą chęcią sprawdzę ten produkt.

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię kosmetyki, które ładnie pachną. Sama ostatnio używam mydełka kiwi.

    OdpowiedzUsuń
  6. Szkoda, że zapach nie do końca przypadł Ci do gustu. Ja jeszcze nigdy nie miałam żeli tej marki

    OdpowiedzUsuń
  7. Szkoda, że zapach nie do końca przypadł ci do gustu, skoro sam produkt polecasz. Ja lubię takie kompozycje.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy pozostawiony komentarz.
Bardzo proszę szanuj moją pracę i nie zostawiaj żadnych linków. Komentarze z pozostawionymi linkami będę usuwane.