niedziela, 28 maja 2023

Szampon dodający objętości

Cześć 😁 produkt, który jest bohaterem dzisiejszego postu dostałam w prezencie od TurkusoowejBalea Szampon dodający włosom objętości

Opis ze strony dm.pl - Szampon Balea Volume o zapachu jagód zapewnia objętość i siłę włosom cienkim. Nadaje włosom długotrwałą objętość i wzmacnia ich strukturę aż po same końce, nie obciążając ich. Łagodna formuła dodatkowo pielęgnuje włosy dzięki kompleksowi odbudowującemu z witaminą B3 i prowitaminą B5. Łagodność dla skóry potwierdzona dermatologicznie.
Receptura bez mikroplastików i rozpuszczalnych w wodzie syntetycznych polimerów.
  • O zapachu jagód
  • Efekt Volume Boost
  • Bez silikonów
  • Łagodność dla skóry potwierdzona dermatologicznie
Skład (INCI): Aqua, Sodium Laureth Sulfate, Cocamidopropyl Betaine, Sodium Chloride, Panthenol, Niacinamide, Parfum, Glycerin, Urea, Glycol Distearate, Laureth-4, Starch Hydroxypropyltrimonium Chloride, Sodium Benzoate, Potassium Sorbate, Benzoic Acid, Limonene, Citric Acid, Sodium Hydroxide, Lactic Acid, Sodium Lactate
Oczywiście, że opakowanie jest mega kolorowe i cieszy oko. 
Plastikowa butelka jest opakowana w ozdobną folię z nadrukiem włosów (wiadomo, bo to szampon) i owoców 😁
Szampon jest perłowo-biały i mega ślicznie pachnie owocami. Jestem tym zapachem zachwycona. Szampon bardzo dobrze się pieni, super oczyszcza moje włosy, a potem bardzo dobrze się z nich wypłukuje. Po myciu tym produktem moje włosy są puszyste i świetnie się układają. Ten szampon ich nie obciąża, a moje włosy maja skłonność do tego, nie wiele im potrzeba, żeby były ulizane.
Ja naprawdę jestem nim zachwycona i chętnei kupię go ponownie.

3 komentarze:

  1. Super że jesteś zadowolona, może kiedyś wypróbuję 🙂

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja akurat nie muszę korzystać z tego produktu, gdyż włosy mam bardzo puszyste. Wiem komu mogę polecić ten kosmetyk, więc dla mnie super.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dużo się mówi, żeby zwracać uwagę czy szampon nie ma silikonów. Pielęgnacja włosów jest coraz bardziej świadoma, a pomyśleć, że kiedyś ludzie używali jednego szamponu do każdego typu włosa :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy pozostawiony komentarz.
Bardzo proszę szanuj moją pracę i nie zostawiaj żadnych linków. Komentarze z pozostawionymi linkami będę usuwane.