wtorek, 23 maja 2023

Żel do higieny intymnej

Cześć 😁 są kosmetyki, które zużywamy szybko i w większych ilościach, a są takiego których jedno opakowanie wystarcza na dużo dłużej, jak np.: ZIAJA NATURALNIE PIELĘGNUJEMY - żel do higieny intymnej

Opis ze strony hebe.pl, gdyż produkt kupił w tejże drogerii 😁 - Opracowaliśmy ultra delikatny żel na wrażliwe partie skóry złożony ze składników pochodzących z natury. Jego roślinna receptura oparta jest na niezwykłej delikatności sarkozynianów, naturalnym kwasie mlekowym oraz estrach kwasu mlekowego i alkoholi tłuszczowych. Zawiera oliwne fitosterole, prebiotyczną inulinę i łagodzącą tapiokę. Szczegółowo zadbaliśmy o najwyższą jakość produktu i odpowiedzialne wytwarzanie zaangażowane w ekologiczną działalność. Produkt jest skuteczny, bezpieczny dla skóry i przyjazny dla środowiska. Żel posiada krótki skład oraz wyjątkowo łagodne, biodegradowalne składniki pochodzące z odnawialnych źródeł.
Pachnie starannie skomponowanym zapachem o nazwie zielony sekret, złożonym z olejków wytwarzanych wyłącznie z roślin, którym nie grozi ryzyko wyginięcia.
Skład (INCI): Aqua (Water),Cocamidopropyl Betaine, Sodium Lauroyl Sarcosinate, Coco-Glucoside, Sodium Olivamphoacetate, Inulin, Fructose, Maltooligosyl Glucoside, Hydrogenated Starch Hydrolysate, Glycol Distearate, C12-13 Alkyl Lactate, Laureth-4, PEG-120 Methyl Glucose Dioleate, Sodium Benzoate, Parfum (Fragrance), Lactic Acid
Opakowanie to spora butelka w mlecznym kolorze z pompką. Oczywiście, pompka w tym produkcie jest wręcz niezbędna. Na opakowaniu podane są wszystkie niezbędne informacje.
Produkt jest żelowy, ma odpowiednią konsystencję i jak dla mojego nosa jest bezzapachowy.
Dobrze myje, dobrze oczyszcza, dobrze się spłukuje i nie pozostaje na skórze. Mnie nie podrażniał, ani nie uczulił. Czyli całkiem prawidłowy produkt to higieny intymnej. Jestem z niego zadowolona i pewnie kupię go ponownie.

4 komentarze:

  1. Nie miałam jeszcze przyjemności go poznać

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie miałam jeszcze przyjemności go poznać

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię pianke do higieny intymnej z tej samej serii Ziaja.

    OdpowiedzUsuń
  4. Dawno już nie miałam kosmetyków do pielęgnacji od marki Ziaja. Kiedyś często kupowałam ich żele do higieny intymnej więc wierzę że ten też jest fajny i delikatny

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy pozostawiony komentarz.
Bardzo proszę szanuj moją pracę i nie zostawiaj żadnych linków. Komentarze z pozostawionymi linkami będę usuwane.