czwartek, 18 maja 2023

Wype艂niaj膮cy krem przeciwzmarszczkowy

Cze艣膰 馃榿 mn贸stwo kosmetyk贸w piel臋gancyjnych w wersjach podr贸偶nych dosta艂am od Weroniki, z jej ostatnich kalendarzy adwentowych. W艣r贸d nich moje oko przyci膮gn膮艂 ANNAYAKE Ultratime Anti-Wrinkle Redensifying Cream - Wype艂niaj膮cy krem przeciwzmarszczkowy do twarzy

Opis ze strony Douglasa - Uj臋drniaj膮cy krem przeciwzmarszczkowy z podw贸jnym efektem. Sk贸ra staje si臋 stopniowo g臋stsza, j臋drniejsza i g艂adsza, a koloryt wyr贸wnany. 艁agodzi drobne zmarszczki i g艂臋bokie bruzdy. Sk贸ra odzyskuje m艂odzie艅czy blask.

Sk艂ad (INCI): AQUA (WATER), DIMETHICONE, GLYCERIN, CORIANDRUM SATIVUM (CORIANDER) SEED OIL, CARTHAMUS TINCTORIUS (SAFFLOWER) SEED OIL, BUTYROSPERMUM PARKII (SHEA) BUTTER, BUTYLENE GLYCOL, C10-30 CHOLESTEROL/LANOSTEROL ESTERS, CETYL ALCOHOL, ARACHIDYL PROPIONATE, GLYCERYL STEARATE, PEG-75 STEARATE, DIMETHICONOL, HYDROXYETHYL ACRYLATE/SODIUM CRYLOYLDIMETHYL TAURATE COPOLYMER, C12-15 ALKYL BENZOATE, CETETH-20, ETHYLHEXYLGLYCERIN, STEARETH-20, METHYLPARABEN, PARFUM (FRAGRANCE), ETHYLPARABEN, TRIBEHENIN, TOCOPHERYL ACETATE, SODIUM HYALURONATE, O-CYMEN-5-OL, SORBITAN ISOSTEARATE, POLYSORBATE 60, CERAMIDE NG, CARBOMER, SODIUM LACTATE, PEG-10 PHYTOSTEROL, POLYSORBATE 20, SODIUM HYDROXIDE, PUERARIA LOBATA ROOT EXTRACT, POTASSIUM SORBATE, TOCOPHEROL, PALMITOYL TRIPEPTIDE-1, PALMITOYL HEXAPEPTIDE-12, SORBIC ACID, PALMITOYL TETRAPEPTIDE-7, ALPHA-ISOMETHYL IONONE, LINALOOL, LIMONENE, AMYL CINNAMAL, CITRONELLOL.ILN N°

Moje opakowanie to plastikowa tubka w kolorze mocnej czerwieni. Pe艂nowymiarowe opakowanie to pi臋kny s艂oiczek w艂a艣nie w takim kolorze, jak moja tubka.
Krem jest koloru bia艂ego i do艣膰 przyjemnego, delikatnego zapachu, kt贸ry po na艂o偶eniu na sk贸r臋 szybko si臋 ulatnia.
Po na艂o偶eniu na sk贸r臋 krem bardzo dobrze si臋 rozprowadza i szybko wch艂ania. Poniewa偶 sk贸r膮 d艂ugo si臋 klei, postanowi艂am krem stosowa膰 jedynie na noc. Wtedy to klejenie mi nie przeszkadza, no chyba, 偶ebym si臋 przyklei艂a do poduszki 馃槀馃槀, ale spoko, a偶 tak bardzo si臋 nie klei.
Po zastosowaniu tego kremu zauwa偶y艂am, 偶e moja sk贸ra zdecydowanie lepiej wygl膮da, bo jest bardziej j臋drna, pi臋knie wyg艂adzona i taka aksamitna w dotyku. Krem spe艂ni艂 swoje zadanie w 100%. 

6 komentarzy:

  1. Szkoda 偶e ta sk贸ra po tym kremie si臋 klei, poza tym fajnie by by艂o wypr贸bowa膰 :)

    OdpowiedzUsu艅
  2. Mam ten kremik w zapasach. Troch臋 mnie martwi, 偶e si臋 klei, ale mam nadziej臋 偶e b臋dzie dzia艂a艂 i b臋d臋 z niego zadowolona

    OdpowiedzUsu艅
  3. Ja tak偶e takie klej膮ce kremy stosuj臋 na noc bo mniej mnie wtedy dra偶ni膮.

    OdpowiedzUsu艅
  4. Nieco martwi mnie to, 偶e jest klej膮cy, ale na noc si臋 sprawdzi.

    OdpowiedzUsu艅
  5. Jeszcze nie mia艂am kremu, kt贸ry by si臋 klei艂. Troch臋 jest to zniech臋caj膮ce.

    OdpowiedzUsu艅
  6. Chyba co艣 dla mnie, bo jakie艣 tam zmarszczki si臋 pojawiaj膮... Je艣li co艣 si臋 klei, stosuj臋 to na noc - a nad ranem zmywam ewentualne pozosta艂o艣ci ;)

    OdpowiedzUsu艅

Dzi臋kuj臋 bardzo za ka偶dy pozostawiony komentarz.
Bardzo prosz臋 szanuj moj膮 prac臋 i nie zostawiaj 偶adnych link贸w. Komentarze z pozostawionymi linkami b臋d臋 usuwane.