piątek, 19 maja 2023

Rozświetlająco-odmładzająca maseczka w płachcie z ekstraktem z ziaren kawy

Witam się z Wami w ten piątkowy wieczór 😁 i przychodzę z recenzją maseczki rozświetlająco-odmładzającej z ekstraktem z kawy - Pax Moly Real Coffee Mask Pack.

Opis z opakowania maseczki - Maska zawiera ekstrakt z ziaren kawy i bogactwo naturalnych ekstraktów z: jabłka, cytryny, grejpfruta, kiwi, pomarańczy, winogron, granatu, aloesu oraz owoców Yuzu. Spowalnia procesy starzenia wywołane działaniem promieni słonecznych, ujednolica jej kolor oraz błyskawicznie przywraca skórze zdrowy blask i świeżość.
Skład (INCI):
Sposób użycia:
Opakowanie w kolorze czarnym przyciągnęło mój wzrok. Na opakowaniu mamy ziarna kawy 😍 i oczywiście opakowanie jest bardzo dobrze opisane po polsku.
Wewnątrz opakowania była maseczka w kolorze biały. Bardzo dobrze nasączona, której zapach był bardzo przyjemny (nie wyczułam zapachu kawy). Po nałożeniu na twarz maseczkę trzymałam 20 minut. Jej kształt i otwory były bardzo dobrze dopasowane do mojej twarzy.
Serum było tak dużo, że po nałożeniu maseczki resztki wklepałam w szyję.
Po zalecanym czasie maseczkę zdjęłam, a resztki serum wklepałam w skórę, bardzo szybko wszystko się wchłonęło, a skóra nie kleiła się. No WOW! takie efekty to ja uwielbiam. Skóra została bardzo dobrze nawilżona i rozświetlona i to przez cały dzień, bo maseczkę zastosowałam rano i mogłam obserwować jej działanie.
Bardzo fajna maseczka, którą chętnie kupię ponownie.

2 komentarze:

  1. Super, że jesteś zadowolona z tej maski :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubie maseczki w płachcie. Tu trochę jestem zawiedziona, że nie pachnie kawą. Ja uwielbiam zapach kawy i byłby to dla mnie dodatkowy plus.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy pozostawiony komentarz.
Bardzo proszę szanuj moją pracę i nie zostawiaj żadnych linków. Komentarze z pozostawionymi linkami będę usuwane.