pi膮tek, 26 maja 2023

Nawil偶aj膮ca maseczka do twarzy oraz do szyi

Dobry wiecz贸r 馃榿 taki zestaw maseczkowy to mam pierwszy raz. Maseczka w p艂achcie do twarzy i w komplecie maseczka w p艂achcie na szyj臋 馃榿. Ten komplet otrzyma艂am w prezencie od Dorotki
Opis na opakowaniu jest bardzo szcz膮tkowy - Maska na twarz i szyj臋. Nawil偶aj膮ca, wzbogacona sokiem z aloesu. O zapachu akacji.
Natomiast ja w sk艂adzie dopatrzy艂am si臋 m.in. kwasu hialuronowego czy niacynamidu.
Spos贸b u偶ycia:
Sk艂ad (INCI):
W opakowaniu, w oddzielnych saszetkach znajdowa艂y si臋 dwie maseczki. Na poni偶szym zdj臋ciu maseczki ju偶 po u偶yciu.

Obie p艂achty koloru bia艂ego by艂y bardzo dobrze nas膮czone. Maseczka na twarz by艂a 艣wietnie dopasowana rozmiarem i wyci臋ciem otwor贸w do moje twarzy. Maseczka na szyje te偶 by艂a OK.
Obie maseczki fajnie, pachnia艂y, tak kremowo.
Obie 艣wietnie trzyma艂y si臋 na sk贸rze. Maseczki trzyma艂am 20 minut, a po ich zdj臋ciu serum, kt贸rego by艂a naprawd臋 sporo, szybko si臋 wch艂on臋艂o w moj膮 sk贸r臋. Sk贸ra nie klei艂a si臋 馃槏 za to na pewno odczu艂am fajne nawil偶enie, kt贸re by艂o przez ca艂y dzie艅. Maseczk臋 zastosowa艂am rano i obserwowa艂am sk贸r臋 twarzy i szyi przez ca艂y dzie艅.
Super zabieg, kt贸ry ch臋tnie powt贸rz臋.

4 komentarze:

  1. Fajnie, ch臋tnie je wypr贸buj臋, jak gdzie艣 zobacz臋.

    OdpowiedzUsu艅
  2. Nawet nie mia艂am poj臋cia o tym, 偶e od razu mo偶na kupi膰 taki zestaw.

    OdpowiedzUsu艅
  3. Sk艂ad nie dla mnie, ale ciesz臋 si臋 偶e jeste艣 zadowolona :)

    OdpowiedzUsu艅
  4. Powinni robi膰 takie w艂a艣nie zestawy, bo przecie偶 sk贸ra szyi szybko wiotczeje z wiekiem i pojawiaj膮 sie na niej tak samo zmarszczki jak na twarzy. Super zestaw!

    OdpowiedzUsu艅

Dzi臋kuj臋 bardzo za ka偶dy pozostawiony komentarz.
Bardzo prosz臋 szanuj moj膮 prac臋 i nie zostawiaj 偶adnych link贸w. Komentarze z pozostawionymi linkami b臋d臋 usuwane.