czwartek, 27 czerwca 2024

MAYBELLINE LASH SENSATIONAL® SKY HIGH™ BLUE MIST

Cześć 😁 bardzo lubię kolorowe tusze do rzęs stosować latem. Szczególnie polubiłam tusz w kolorze kobaltowym od GOSH. Oczywiście nie byłabym sobą, gdym nie wypróbowała nowości od Maybelline, właśnie w tym kolorze. Także już dziś mogę Wam przedstawić MAYBELLINE LASH SENSATIONAL® SKY HIGH™ BLUE MIST

Opis ze strony Mabelline.pl - Marzą Ci się nieziemsko długie rzęsy? Poznaj nową mascarę Lash Sensational Sky High i ciesz się zachwycającym efektem przez cały dzień! Sky High Blue Mist to niebieski tusz do rzęs, który dzięki innowacyjnej technologii zapewnia jednocześnie nieziemskie wydłużenie oraz zwiększoną objętość rzęs. Formuła mascary wzbogacona została o ekstrakt z bambusa oraz wydłużające włókna, dzięki czemu zapewnia efekt długich i mocnych rzęs. Szczoteczka w kształcie wieży z łatwością dociera do każdej rzęsy. Efekt utrzymuje się na rzęsach aż do 24 godzin. Nie czekaj, postaw na innowacyjną technologię.
Skład (INCI): AQUA / WATER, PROPYLENE GLYCOL, STYRENE/ACRYLATES/AMMONIUM METHACRYLATE COPOLYMER, POLYURETHANE-35, CERA ALBA / BEESWAX, SYNTHETIC FLUORPHLOGOPITE, GLYCERYL STEARATE, CETYL ALCOHOL, PEG-200 GLYCERYL STEARATE, ETHYLENEDIAMINE/STEARYL DIMER DILINOLEATE COPOLYMER, COPERNICIA CERIFERA CERA / CARNAUBA WAX, STEARIC ACID, PALMITIC ACID, ETHYLENE/VA COPOLYMER, ALCOHOL DENAT., PARAFFIN, AMINOMETHYL PROPANEDIOL, PHENOXYETHANOL, CAPRYLYL GLYCOL, GLYCERIN, HYDROXYETHYLCELLULOSE, METHYLPARABEN, BUTYLENE GLYCOL, METHYLPROPANEDIOL, RAYON, XANTHAN GUM, CAPRYLIC/CAPRIC TRIGLYCERIDE, SODIUM LAURETH SULFATE, MYRISTIC ACID, LAURETH-21, PEG-40 HYDROGENATED CASTOR OIL, SILICA, TETRASODIUM EDTA, PENTAERYTHRITYL TETRA-DI-T-BUTYL HYDROXYHYDROCINNAMATE, POTASSIUM SORBATE, PHENYLPROPANOL, SODIUM DEHYDROACETATE, BAMBUSA VULGARIS EXTRACT, [+/- MAY CONTAIN: CI 77491, CI 77492, CI 77499 / IRON OXIDES, CI 77266 [NANO] / BLACK 2, CI 77007 / ULTRAMARINES, MICA, CI 77891 / TITANIUM DIOXIDE, CI 77742 / MANGANESE VIOLET].
Tusz ma cudownie niebieskie opakowanie. Już za sam kolor opakowania wylądowałby u mnie w kosmetyczce. Miałam SKY HIGH w kolorze czarnym i po tym niebieskim tuszu spodziewałam się dużo dobrego. 😁
Makijaż tuszem, w sztucznym świetle
w świetle dziennym
Innego dnia
Tusz pięknie nakłada się na rzęsy, od samej nasady pogrubia je i wydłuża. Zdecydowanie wart jest każdej wydanej na niego złotówki!
Tusz zachwycił mnie swoim kolorem 😁, jest to kolor, który mi się bardzo podoba. Zresztą nie raz i nie dwa miałam pytania co to za tusz, bo jest śliczny.
Jestem nim zachwycona, pogrubia i wydłuża rzęsy i ich nie skleja. W dodatku nie podrażnia oczu, bo jest dedykowany dla wrażliwych oczu. Tusz nie zbryla się, nie kruszy, nie robi efektu pandy, nie osypuje się. Wieczorem bez problemu zmywa się płynem micelarnym lub nawet samą pianką.
Mascara przez cały dzień prezentuje się pięknie ma moich rzęsach, od samego rana do późnych godzin wieczornych wygląda tak samo pięknie.
Na pewno kupię ten tusz ponownie, bo skradł moje serce. A czy Ty go kupisz? a może już używasz lub używałaś?

1 komentarz:

Dziękuję bardzo za każdy pozostawiony komentarz.
Bardzo proszę szanuj moją pracę i nie zostawiaj żadnych linków. Komentarze z pozostawionymi linkami będę usuwane.