piątek, 12 kwietnia 2024

Nawilżająca maseczka z ekstraktem z ananasa

Dobry wieczór 😁 ostatnio zastosowała maseczkę w płachcie z ekstraktem z ananasa. Bardzo spodobało mi się opakowanie, a jej przesłanie bardzo mi się podoba, bo już marzę o wyjeździe na urlop.
SENCE - Find me under the palms, Sheet Mask enriched with pineapple extract - Moisturising formula
Opis z opakowania, jest bardzo minimalistyczny - Maska w płachcie do twarzy. Formuła nawilżająca. Z wyciągiem z ananasa. Wmasuj pozostałe serum w skórę.
Skład (INCI):
Po wyjęciu z opakowania moim oczom ukazała się przecudna, nadrukowana maseczka. No po prostu super fajna, wesoła, aż zrobiła sobie zdjęcie.
Tak wyglądała maseczka po jej użyciu
Maseczka oprócz swojego pięknego wyglądu miała cudowny zapach ananasa 😍. No cóż ja na to poradzę, że ostatnio polubiłam kosmetyki o tym zapachu. Maseczkę trzymałam zalecany czas (15 minut), a po jej zdjęciu resztki serum wklepałam. Skóra nie kleiła się. 
Moja skóra została pięknie nawilżona, a ponieważ maseczkę zastosowałam rano to miałam cały dzień na sprawdzenie jej efektów.
Kolejna świetna maseczka w płachcie, która warta jest jej zastosowania i ponownego kupienia.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję bardzo za każdy pozostawiony komentarz.
Bardzo proszę szanuj moją pracę i nie zostawiaj żadnych linków. Komentarze z pozostawionymi linkami będę usuwane.