wtorek, 2 kwietnia 2024

Ananasowa pianka micelarna

Cze艣膰 馃榿 przysz艂a wiosna to i kosmetyki pachn膮 wiosennie. Szczeg贸lnie cudownie pachnie Bielenda Eco Sorbet - Ananas - pianka micelarna do oczyszczania - nawil偶aj膮co-roz艣wietlaj膮ca

Opis ze strony Bielnda.com - Wega艅ska pianka micelarna do piel臋gnacji sk贸ry wymagaj膮cej skutecznego nawil偶enia i roz艣wietlenia. Pianka delikatnie myje i dok艂adnie oczyszcza sk贸r臋 twarzy. Usuwa pozosta艂o艣ci makija偶u i pozosta艂e zanieczyszczenia nask贸rka. Jednocze艣nie nawil偶a sk贸r臋 i dodaje jej naturalnego blasku. Doskonale przygotowuje nask贸rek do dalszej piel臋gnacji.

W piance micelarnej umie艣cili艣my skuteczne sk艂adniki aktywne:
- Sok z ananasa skutecznie nawil偶a i roz艣wietla sk贸r臋, nadaj膮c jej promienny wygl膮d.
- Kwasy AHA charakteryzuj膮 si臋 silnym dzia艂aniem nawil偶aj膮cym, wyg艂adzaj膮 sk贸r臋 i wyr贸wnuj膮 jej koloryt.
- Witamina C wykazuje w艂a艣ciwo艣ci antyoksydacyjne i rozja艣niaj膮ce przebarwienia.

Sk艂ad (INCI): Aqua (Water), Propanediol, Coco Glucoside, Polyglyceryl-6 Caprylate, Disodium Cocoyl Glutamate, Trehalose, Glycerin, Sodium Cocoamphoacetate, Sodium Cocoyl Alaninate, Hyaluronic Acid, Ananas Sativus (Pineapple) Fruit Juice, Malpighia Glabra (Acerola) Fruit Extract, Ascorbic Acid, Hydrolyzed Glycosaminoglycans, Mandelic Acid, Glycolic Acid, Proline, Lactic Acid, Maltodextrin, Sodium Chloride, Sodium Glycolate, Benzyl Alcohol, Potassium Sorbate, Sodium Benzoate, Parfum (Fragrance), Benzyl Salicylate, Hexyl Cinnamal, Limonene, Linalool.

Ta pianka bardzo mi si臋 spodoba艂a wizualnie i zaciekawi艂a mnie swoim mo偶liwym zapachem, dlatego te偶 kupi艂am j膮, a by艂a do艂膮czona do magazynu Viva.
Przezroczyste opakowanie, a na nim urocze ananasy bardzo mi si臋 spodoba艂y. Plastikowa pompka sprawnie dzia艂a i za jednym zamachem daje du偶o piany.
A zapach? zapach mnie zauroczy艂 馃槏, bardzo mi si臋 podoba艂 i za ka偶dym razem kiedy stosowa艂am piank臋 czu艂am si臋 jak na wakacjach. Bardzo dobrze si臋 pieni, jest do艣膰 sztywna i nie rozp艂ywa si臋 na d艂oni. Super myje i oczyszcza nasz膮 sk贸r臋. Stosowa艂am j膮 jako kolejny etap piel臋gnacji i zazwyczaj wieczorem. Znaczy si臋 najpierw zmywa艂am makija偶, je偶eli takowy mia艂am, a nast臋pnie dopiero pianka.
Bardzo mi si臋 ona podoba艂a, szczeg贸lnie jej zapach bardzo przypad艂 mi do gustu.
A jak si臋 sprawowa艂a? 艣wietnie, po jej zastosowaniu sk贸ra by艂a oczyszczona i nawil偶ona. Nie odczuwa艂am 艣ci膮gni臋cia, czyli by艂o super.
Produkt spodoba艂 mi si臋 na tyle, 偶e ch臋tnie kupi臋 ponownie.

1 komentarz:

Dzi臋kuj臋 bardzo za ka偶dy pozostawiony komentarz.
Bardzo prosz臋 szanuj moj膮 prac臋 i nie zostawiaj 偶adnych link贸w. Komentarze z pozostawionymi linkami b臋d臋 usuwane.