środa, 20 września 2023

Żel kokosowy do ciała

Cześć 😁 ostatnio dostałam od przyjaciółki Żel kokosowy do ciała marki Be Beauty Care. Żel jest uniwersalny, bo można go stosować do twarzy, ciała i włosów. Ja go stosowałam jedynie do ciała.
Opis z opakowania - Kojący żel kokosowy. Odkryj wielofunkcyjny żel do ciała z organicznym ekstraktem z kokosa. Kosmetyk został stworzony do pielęgnacji ciała, twarzy oraz włosów. Wegańska formuła żelu daje odczucie nawilżenia i odżywienia oraz łagodzi objawy podrażnień po opalaniu, a zawarty w składzie prebiotyk - BIOLIN P korzystnie wpływa na skórę. Lekka formuła żelu sprawia, że preparat łatwo się rozprowadza, szybko się wchłania, nie pozostawiając uczucie lepkości. Przyjemny zapach tropikalnego kokosa zapewnia miłą aplikację w domowym spa.
Skład (INCI): Aqua, Glycerin, Polysorbate 20, Propanediol, Inulin, Alpha-Glucan Oligosaccharide, Cocos Nucifera Fruit Extract, Allantoin, Betaine, Pyrus Malus Juice, Prunus Persica Juice, Triticum Vulgare Seed Extract, Hordeum Vulgare Seed Extract*, Panax Ginseng Root Extract, Carbomer, Parfum, Linalool, Coumarin, Benzyl Salicylate, Benzyl Alcohol, Glyceryl Caprylate, Glyceryl Undecylenate, Citric Acid, Triethanolamine, Phenoxyethanol, Ethylhexylglycerin, Sodium Benzoate, Potassium Sorbate

Bardzo mi się podoba butelka, która jest kulką, ale pompka jest wkręcana, co świetnie sprawdza się w podróży. Biały kolor butelki jak najbardziej kojarzy nam się z kokosem.
Żel jest przezroczysty i ma cudowny, kokosowy zapach.
Żel świetnie rozprowadza się na skórze i szybko się wchłania, więc można spokojnie szybko zakładać ubranie lub piżamę. Skóra od razu jest fajnie nawilżona i pachnie kokosem.
Niestety, po zastosowaniu żelu wieczorem, rano skóra już była sucha. Niestety, nie sprawdził się u mnie tak jakbym chciała. 
Dajcie znać, czy znacie też żel i czy u Was się dobrze sprawdził.

1 komentarz:

  1. Nie znam, ale też nie mam zamiaru. Moja skóra jest bardzo wybredna.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy pozostawiony komentarz.
Bardzo proszę szanuj moją pracę i nie zostawiaj żadnych linków. Komentarze z pozostawionymi linkami będę usuwane.