wtorek, 5 września 2023

Maseczka nawilżająca na oczy

Cześć 😁 maseczkę, którą dziś Wam opiszę otrzymałam dość dawno, bo w grudniu, no ale jakoś tak się złożyło, że musiała swoje odleżeć. Garnier, SkinActive, Moisture Bomb, Night-time Eye Tissue Mask (Intensywnie nawilżająca maska na tkaninie na oczy)
Opis produktu ze strony wizaz.pl - Maseczka na oczy została umieszczona na delikatnej tkaninie wypełnionej kwasem hialuronowym i wodą morską. Pozostawia na skórze przyjemny chłodzący efekt, który można wzmocnić poprzez przechowanie maseczki w lodówce. Przeznaczona jest do skóry zmęczonej i opuchniętej tuż przed zaśnięciem. W zaledwie 15 minut przynosi cerze ukojenie i odświeżenie. Dodatkowo maska intensywnie nawilża, koi podrażnienia, redukuje opuchliznę, odświeża i relaksuje.
Zalecane, żeby maseczkę stosować na noc, przed snem, na zmęczone i opuchnięte kontury oczu, a przed zastosowaniem najlepiej trzymać w lodówce.
Sposób użycia:
Skład (INCI): Aqua/Water, Propanediol, Glycerin, Camellia Sinensis Leaf Extract, Cocos Nucifera Fruit Juice/Coconut Fruit Juice, PVM/MA Copolymer, Potassium Hydroxide, Glyceryl Acrylate/Acrylic Acid Copolymer, Sodium Hyaluronate, Maris Aqua/Sea Water, P-Anisic Acid, Mannose, Dipotassium Glycyrrhizate, Hydrogenated Starch Hydrolysate, Hydroxyacetophenone, Hydroxyethylcellulose, Citric Acid, Xanthan Gum, Potassium Sorbate, Sodium Benzoate, Phenoxyethanol (F.i.l. C234386/1) 
Wewnątrz aluminiowej saszetki była złożona bawełniana maseczka. Bardzo dobrze nasączona.
Nałożyłam ja na oczy no i przekonałam się, że nie lubię takich maseczek, bo jednak ciężko mi było wytrzymać 15 minut siedząc, czy leżąc i nie móc patrzeć, ale dałam radę. W trakcie zabiegu nic z maseczki nie ciekło.
Po zalecanym czasie maseczkę zdjęłam, a resztki wklepałam w skórę. Nie było tego wiele. Po wchłonięciu się serum skóra wokół oczu nie kleiła się i była fajnie nawilżona. Łatwo tez zauważyć działanie takie produktu, bo drobne linie ulegają spłyceniu.

Fajna maseczka, ale jednak zdecydowanie wolę płatki pod oczy, które mi nie zasłaniają pola widzenia.

2 komentarze:

  1. Bardzo ciekawa maseczka, ale też wolę płatki pod oczy :) Z Garnierem nie jest mi po drodze, raczej nie kupię :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie wysiedziałabym w takiej "masce" na oczach :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy pozostawiony komentarz.
Bardzo proszę szanuj moją pracę i nie zostawiaj żadnych linków. Komentarze z pozostawionymi linkami będę usuwane.