środa, 6 września 2023

Hydrożelowe płatki pod oczy ze smoczym owocem

Cześć 😁 nie zawsze mi się udaje rano nałożyć maseczkę pod oczy, ale jak tylko mam czas to staram się to nadrabiać. Ostatnio zastosowałam ISANA płatki pod oczy, smoczy owoc

Opis ze strony Rossmann - Odkryj moc superfoods! Wyselekcjonowane składniki aktywne dla zregenerowanej i delikatnie wypielęgnowanej skóry. Przeżyj owocowe chwile relaksu dzięki hydrożelowym płatkom pod oczy ISANA z silną kombinacją składników aktywnych kwasu hialuronowego i ekstraktu z owocu smoka. Przyjemnie chłodzące płatki pod oczy rozpieszczają okolice oczu i intensywnie je nawilżają. Rezultat: Zmniejszają się cienie, obrzęki i pierwsze oznaki zmęczenia. Skóra wygląda na odświeżoną i ożywioną.
A to opis na opakowaniu:
Skład (INCI): Aqua, Glycerin, Propylene Glycol, Xanthan Gum, Carrageenan, Sodium Hyaluronate, Caffeine, Cyclodextrin, Hylocereus Undatus Fruit Extract, 1,2-Hexanediol, Hydroxyacetophenone, Synthetic Fluorphlogopite, Polyglyceryl-10 Caprylate/Caprate, Caprylyl Glycol, Ethylhexylglycerin, Dipropylene Glycol, Tin Oxide, Parfum, Linalool, CI 77891, CI 77491
W opakowaniu, na blistrze umieszczone były dwa, hydrożelowe płatki w pięknym bordowym kolorze z drobinkami brokatu. Płatki bardzo fajne, mięsiste, super nawilżone i miały bardzo delikatny zapach.
Płatki nałożyłam pod oczy i trzymałam je zdecydowanie dłużej niż zaleca producent, bo około 40 minut. Po zdęciu płatków moja skora pod oczami została w widoczny sposób nawilżona, a opuchnięcia zmniejszone. Poza tym zauważyłam spłycenie linii i drobnych zmarszczek.
Uwielbiam takie płatki hydrożelowe pod oczy. Moja cera bardzo dobrze na nie reaguje, więc zawsze chętnie je kupuję.
Wszelkie maseczki, jak i płatki stosuję kilka dni wcześniej niż publikacja ich recenzji na blogu.

1 komentarz:

  1. Od Isany trzymam się z daleka, ale cieszę się że jesteś zadowolona z tych płatków :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy pozostawiony komentarz.
Bardzo proszę szanuj moją pracę i nie zostawiaj żadnych linków. Komentarze z pozostawionymi linkami będę usuwane.