środa, 10 maja 2023

Emulsja oczyszczająca do twarzy

Cześć 😁 chyba się już powtarzam, ale dzięki kalendarzowi adwentowemu miałam okazję zapoznać się z różnymi kosmetykami. Dziś mogę podzielić się moja opinia o Olympus Tea 3in1 Cleanser - KORRES Olympus Tea emulsja oczyszczająca 3 w 1

Bardzo mało informacji znalazłam w sieci o tym produkcie - Preparat do oczyszczania skóry twarzy Korres Olympus Tea to właściwy produkt do codziennej pielęgnacji.
Emulsja oczyszczająca 3 w 1 – czyści, tonizuje i usuwa makijaż z twarzy oraz oczu. Formuła została wzbogacona o ekstrakt z herbaty Greckiej, naturalne składniki oraz naturalne olejki.
Właściwości:
- łagodnie i dokładnie myje całą twarz
- nie podrażnia skóry twarzy
Skład (INCI): AQUA/WATER/EAU, HYDROGENATED POLYDECENE, SQUALANE, PROPANEDIOL, DICAPRYLYL CARBONATE, ALOE BARBADENSIS LEAF EXTRACT, ASCORBYL PALMITATE, BENZYL ALCOHOL, BIOFLAVONOIDS, BRASSICA OLERACEA ITALICA (BROCCOLI) EXTRACT, CAPRYLYL GLYCOL, CARBOMER, CELLULOSE GUM, CHAMOMILLA RECUTITA (MATRICARIA) FLOWER EXTRACT, ETHYLHEXYLGLYCERIN, GLYCERIN, HELIANTHUS ANNUUS (SUNFLOWER) SEED OIL, LACTIC ACID, LECITHIN, MICROCRYSTALLINE CELLULOSE, PANTHENOL, PARFUM/FRAGRANCE, PHENETHYL ALCOHOL, PHENOXYETHANOL, POTASSIUM SORBATE, PRUNUS AMYGDALUS DULCIS (SWEET ALMOND) OIL, SIDERITIS SCARDICA FLOWER/LEAF/STEM EXTRACT, SODIUM BENZOATE, SODIUM HYDROXIDE, TOCOPHEROL, TRIDECETH-8.
Zakręcana tubka z miękkiego plastiku w kolorze białym ma minimum informacji o tym produkcie.
Bardzo się cieszę, że pod nakrętką była naklejka, zamykająca otwór, dzięki temu wiem, ze produktu nikt wcześniej nie otwierał.
Emulsja jest koloru białego i dość rzadkiej konsystencji. Niestety jej zapach jest dla mnie nie do przyjęcia. Musi w składzie posiadać składnik, który ma dość intensywny zapach.
Usiłowałam produktu użyć, ale udało mi się tylko raz i oddałam go koleżance, mam nadzieję, że ona go będzie stosować.
Słabo się pieni, ale dobrze spłukuje się ze skóry. Mimo to mam wrażenie, że na skórze pozostała nie tłusta, ale jednak oleista warstwa.
No cóż, nie wszystko musi mi pasować i się podobać, ale dzięki zakupowi kalendarza adwentowego wiem, których produktów unikać.

1 komentarz:

  1. Szkoda, że emulsja się nie sprawdziła. Też nie lubię w kosmetykach do twarzy zbyt intensywnych zapachów ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy pozostawiony komentarz.
Bardzo proszę szanuj moją pracę i nie zostawiaj żadnych linków. Komentarze z pozostawionymi linkami będę usuwane.