niedziela, 9 października 2022

Mydło do rąk Delicate Moment o zapachu konwalii i jabłek

Dzień doberek w ten jesienny dzień 😁. Pogoda jak to na jesieni, bardzo zmienna. Wczoraj u mnie było pięknie, słonecznie i bardzo ciepło, a dziś pochmurno i dość zimno.
Ale u mnie kolorowe zdjęcia i moja opinia o kremowym mydle w płynie Delicate Moment.
Opis ze strony Avon.pl - Wzbogacone odżywczymi witaminami kremowe mydło w płynie Delicate Moment, o odświeżającym zapachu konwalii z jabłkami. Poznaj nowe, ślicznie pachnące uniwersalne mydło w płynie Delicate Moment. Wzbogaciliśmy je znaną ze swych właściwości antyoksydacyjnych i odmładzających witaminą E oraz składnikami nawilżającymi. Łagodna formuła mydła w płynie skutecznie oczyści twoje dłonie i nada im przyjemną w dotyku miękkość. Otuli je również subtelnym, orzeźwiającym aromatem konwalii ze świeżym jabłkiem. 
Skład (INCI): niestety nie ma dostępnego na stronie Avon
Opakowanie to plastikowa butelka, w całości nadająca się do recyklingu (bez pompki) zaopatrzona w pompkę. Butelka jest przezroczysta, więc wiemy dokładnie ile produktu mamy do zużycia. Nowe opakowanie, jest może i ładne, bo cała seria wygląda identycznie, ale jest mało praktyczne, bo ciągle mi się przewraca na umywalce. Poza tym mydło i żel mają identyczne opakowania i można się pomylić zarówno przy składaniu zamówienia, jak i przy wyciąganiu z zapasów.   
Mydełko jest kremowe i ma kolor mleczno-biały.
Ma bardzo delikatny i ładny zapach. Nie wyczuwam w nim, ani jabłek, ani konwalii. Bardzo dobrze się pieni i już jedna pompka produktu wystarczy do umycia dłoni. Dobrze się spłukuje z dłoni, nie wysusza, nie uczula i nie podrażnia skóry. Ja bardzo polubiłam to mydełko i na pewno kupię kolejne opakowania. A Wy kupicie ten produkt? do kompletu można kupić też żel pod prysznic.

1 komentarz:

Dziękuję bardzo za każdy pozostawiony komentarz.
Bardzo proszę szanuj moją pracę i nie zostawiaj żadnych linków. Komentarze z pozostawionymi linkami będę usuwane.