艣roda, 1 czerwca 2022

Lawendowa maseczka do st贸p

Cze艣膰 馃榿 z pogod膮 tej wiosny to mamy istny rollercoaster. Zmienia si臋 bardzo cz臋sto i bardzo szybko, raz mamy upa艂y, a za moment dos艂ownie leje deszcz i jest zimno. Nie sprzyja to zak艂adaniu sanda艂贸w i wystawianiu st贸p na widok publiczny, ale nale偶y zadba膰 o stopy minio to. Ja nie ukrywam, 偶e po maseczki si臋gam bardzo rzadko, ale poniewa偶 mam kilka w zapasie postanowi艂am przed latem nadrobi膰 zaleg艂o艣ci i dlatego dzi艣 recenzja Mascot Europe BV FOOT MASK - maska do st贸p z mas艂em shea i witamin膮 E.

Opis z opakowania - Maska do st贸p -nawil偶a i zmi臋kcza stopy. Z mas艂em shea i witamin膮 E.
Sk艂ad (INCI):
Spos贸b u偶ycia: jest opisany, ale r贸wnie偶 pokazany na obrazkach.
Wewn膮trz aluminiowej saszetki znajdowa艂a si臋 para, po艂膮czonych ze sob膮 skarpet. Wewn膮trz kt贸rych by艂o kremowe serum.
Skarpety uda艂o mi si臋 rozerwa膰, nie musia艂am u偶y膰 do tego no偶yczek, chocia偶 jest to zalecane przez producenta.
Foliowe skarpety wewn膮trz wy艂o偶one s膮 cieniutk膮 fizelin膮,  wewn膮trz kt贸rej jest kremowe serum.
Nie lubi臋 zapachu lawendy w kosmetykach, no po prostu jej nie znosz臋, ale musze przyzna膰, 偶e tym razem da艂am rad臋 i maseczk臋 zastosowa艂am.
Mam standardowy rozmiar stopy i dla mnie te skarpetki by艂a takie "akurat" chocia偶 mog艂yby by膰 ciut wi臋ksze, ale nie wyobra偶am sobie osoby, kt贸ry ma rozmiar buta o 2 cm wi臋kszy ode mnie, bo wg mnie te skarpety b臋d膮 za kr贸tkie.
Po na艂o偶eniu skarpet, zaklei艂a je specjalnym przylepcem i tu moje WOW!!! Ten przylepiec trzyma super, skarpetki si臋 nie odkleja艂y co chwila, w og贸le si臋 nie odklei艂y przez ca艂y czas zabiegu, czyli 20 minut (no dobra, zaczyta艂am si臋 i trzyma艂am je 30 minut). Po na艂o偶eniu skarpet stopy masowa艂a przez nie, 偶eby serum lepiej rozprowadzi膰 na stopy.
Po zdj臋ciu maseczki resztki serum wmasowa艂am w sk贸r臋 sto i na艂o偶y艂am bawe艂niane skarpetki do spania, bo maseczk臋 zastosowa艂am przed snem.
Zaraz po zdj臋ciu maseczki mog臋 powiedzie膰, ze sk贸ra by艂a 艣wietnie nawil偶ona, od偶ywiona i mi臋ciutka. Rano potwierdzi艂am moj膮 obserwacj臋 sk贸ra by艂a super mi臋ciutka i nawil偶ona. W dodatku miejsca, kt贸re wcze艣niej by艂y szorstkie te偶 zosta艂y zmi臋kczone i wyg艂adzone. Efekt nawil偶enia utrzymywa艂 si臋 przez kolejne dni.
Generalnie super produkt i ch臋tnie wr贸c臋 do niego, mimo tego zapachu. Ale 偶e to produkt do st贸p, to zapach lawendy a偶 tak mi nie przeszkadza艂.
Stosujecie regularnie maseczki do st贸p? Dajcie zna膰 w komentarzach.

3 komentarze:

  1. Uwielbiam zapach lawendy w kosmetykach 馃槉

    OdpowiedzUsu艅
  2. Ja mia艂am awokado i dla mnie te skarpety s膮 za ma艂e ;) jedna jako艣 wesz艂a, ale druga p臋k艂a przy nak艂adaniu. Poza tym palce mia艂am 艣ci艣ni臋te, bardzo niekomfortowe to by艂o, wi臋c wi臋cej tam nie eksperymentuje ;) cho膰 chcia艂am ta lawend臋, bo lubi臋, ale jej nie by艂o, mog艂am od razu dwie kupi膰, jak kupowa艂am Tobie ;)

    OdpowiedzUsu艅

Dzi臋kuj臋 bardzo za ka偶dy pozostawiony komentarz.
Bardzo prosz臋 szanuj moj膮 prac臋 i nie zostawiaj 偶adnych link贸w. Komentarze z pozostawionymi linkami b臋d臋 usuwane.