wtorek, 7 czerwca 2022

Dezodorant - bloker zapachu

Cze艣膰 馃榿 mia艂am okazj臋 zapozna膰 si臋 z takim produktem jak bloker zapachu, a konkretnie - NIVELAZIONE Sensitive Care Bloker zapachu do sk贸ry wra偶liwej i po depilacji
Opis znaleziony w internecie - Bloker zapachu dla kobiet zapewnia niezawodn膮 ochron臋 przed nieprzyjemnym zapachem, gwarantuj膮c uczucie 艣wie偶o艣ci i komfortu przez ca艂y dzie艅. Delikatna formu艂a, bez soli aluminium jest 艂agodna dla sk贸ry wra偶liwej i bezpieczna po depilacji. Skutecznie hamuje rozw贸j bakterii odpowiedzialnych za powstawanie nieprzyjemnego zapachu i nie pozostawia bia艂ych 艣lad贸w na ubraniach.

• Do sk贸ry wra偶liwej i po depilacji
• 96% sk艂adu pochodzi z natury
• Nie zawiera soli aluminium
• 100% vege

Sk艂ad (INCI): Aqua (Water), Glycerin, Calcium/Magnesium/Zinc Hydroxyapatite, Lactobacillus Ferment, Diatomaceous Earth, Clay Minerals, Zinc PCA, Panthenol, Sclerotium Gum, Xanthan Gum, Calcium Chloride, Propanediol, Cellulose Gum, Hydroxyethylcellulose, Triethyl Citrate, Caprylyl Glycol, Benzoic Acid, Citric Acid, Phenoxyethanol, Ethylhexylglycerin, Parfum (Fragrance).
Opakowanie, to oczywi艣cie plastikowa buteleczka zako艅czona kulk膮, kt贸ra 艣wietnie dzia艂a. Bardzo podoba mi si臋 kolorystyka - r贸偶owo-niebieska 馃槏.
Produkt ma bardzo fajny i delikatny zapach, kt贸ry nie przyt艂acza perfum.
Jak si臋 spisa艂 ten bloker zapachu? No wi臋c w trakcie u偶ywania r贸偶nie z nim by艂o. Nie jest to antyperspirant, wi臋c niestety bardzo cz臋sto mia艂am spocone pachy i mokre 馃槖, no ale nie by艂am zdziwiona, bo w ko艅cu nie od tego on jest. Je艣li chodzi o blokowanie zapachu to niestety zdarzy艂o mu si臋 kilka razy, 偶e zadzia艂a艂 za s艂abo i sama od siebie poczu艂am pot 馃槩, wi臋c u mnie nie ten produkt si臋 nie sprawdzi艂.
Ale na pocieszenie dodam, 偶e nie podra偶nia, nawet po goleniu mo偶na go spokojnie u偶ywa膰.
Ale 偶eby nie by艂o, to nie tak, 偶e ja u偶ywam tylko antyperspirant贸w, bo zmieniam moje dezodoranty i w 99% chroni膮 mnie one od zapachu potu.
Do tego produktu nie powr贸c臋. A Wy znacie ten produkt? Jak si臋 spisywa艂 u Was?

3 komentarze:

  1. Nie znam tego produktu, ale raczej go nie wypr贸buje nie tylko dlatego, 偶e by膰 mo偶e tak jak u ciebie by si臋 u mnie nie spisa艂. Jednak dlatego, 偶e wi臋kszo艣膰 tego typu mnie kosmetyk贸w mnie podra偶nia i poza niezbyt ok Garnierem wszystko inne idzie do kosza.

    OdpowiedzUsu艅
  2. Nie lubi臋 mie膰 mokrych pach, wi臋c nie dla mnie

    OdpowiedzUsu艅
  3. Tego nie u偶ywa艂am, ale kupi艂am jaki艣 czas temu sprawdzony bloker z Ziaja i mokre pachy si臋 sko艅czy艂y :)

    OdpowiedzUsu艅

Dzi臋kuj臋 bardzo za ka偶dy pozostawiony komentarz.
Bardzo prosz臋 szanuj moj膮 prac臋 i nie zostawiaj 偶adnych link贸w. Komentarze z pozostawionymi linkami b臋d臋 usuwane.