niedziela, 13 czerwca 2021

Wyniki rozdania

Cze艣膰 馃榿 w moim ostatnim rozdaniu zg艂osi艂o si臋 sporo os贸b, g艂贸wnie na instagramie. Dlatego te偶 po d艂ugich namys艂ach postanowi艂am ufundowa膰 dwie nagrody 馃榿 Mam nadziej臋, 偶e b臋dziecie zadowoleni. I tak, jest mi niezmiernie mi艂o og艂osi膰, 偶e moje ostatnie rozdanie kosmetyczne i box niespodziank臋 wygrywa .... ZACZAROWANA z blogu Me & my passions 

Natomiast drugiego boxa, w kolorach bieli i z艂ota postanowi艂am przyzna膰 

femperially

Zapraszam do kontaktu.

Czekam na maila.

Dzi臋kuj臋 bardzo wszystkim za udzia艂, mam nadziej臋, 偶e tre艣ci jakie publikuj臋 na blogu podobaj膮 si臋 Wam i zostaniecie ze mn膮.

呕eby nie zdradza膰 co jest w pude艂kach pozwol臋 sobie jedynie na uchylenie wieczek. Natomiast mam nadziej臋, 偶e osoby obdarowane poka偶膮 zawarto艣膰 u siebie 馃榿

Pierwszy box, dla Zaczarowanej

A to drugi box dla 
femperially

1 komentarz:

  1. Jeszcze raz dzi臋kuj臋 i nie mog臋 si臋 doczeka膰 a偶 paczka b臋dzie u mnie ♥

    OdpowiedzUsu艅

Dzi臋kuj臋 bardzo za ka偶dy pozostawiony komentarz.
Bardzo prosz臋 szanuj moj膮 prac臋 i nie zostawiaj 偶adnych link贸w. Komentarze z pozostawionymi linkami b臋d臋 usuwane.