piątek, 11 czerwca 2021

Maseczka z oliwą z oliwek

Witam w piątkowy wieczór 😁 i zapraszam na recenzję kolejnej maseczki w płachcie. Tym razem jest to 7th Heaven, Superfood, 24 Hour Hydration Extra Virgin Olive Oil Sheet Mask (Maska z oliwą z oliwek na biodegradowalnej płachcie)

W świecie naturalnych olejków od lat rządzi oliwa z oliwek extra virgin. Dzięki swoim właściwościom nawilżającym jest doskonałym rozwiązaniem dla suchej skóry, która potrzebuje silnego nawilżenia. Maska na biodegradowalnej, bambusowej płachcie. Stworzona w 99% ze składników pochodzenia naturalnego. 

Zalecenia: Nałóż; Zrelaksuj się; Zdejmij; Wmasuj
Skład (INCI): 

Po wyjęciu z opakowania mamy białą płachtę nasączoną kremem? mam takie wrażenie, bo na pewno nie jest to wodne serum, a mięsistość nasączonej maseczki przypomina mi te z L'oreala. Ale podobnie do poprzedniej maseczki, jest go za mało i maseczka ciągle mi odstawała od twarzy.

Maseczka bardzo ładnie pachniała, więc zabieg sam w sobie był przyjemny. Natomiast przez cały czas usiłowałam przykleić płachtę do skóry, pod brodą, wokół nosa, a i tak widać jakie były efekty.
Po zdjęciu maseczki nie było co wklepywać w skórę, była od razu sucha, ale skóra była bardzo przyjemnie nawilżona.
Ponieważ maseczkę nałożyłam rano to mogę Wam powiedzieć, że po zdjęciu maseczki nie nałożyłam na twarz kremu i mogłam zaobserwować, że przez cały dzień skóra była odpowiednio nawilżona.
Także maseczka jest dość przyjemna, nawilżenie w porządku, ale to, że się nie przykleiła do skóry nie jest przyjemne. Ja się więcej na nią nie skuszę. A Wy znacie te maseczki z serii SuperFood?

3 komentarze:

  1. Jakaś oszukana ta maseczka ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziwna sprawa z tym odstawaniem od skóry :/

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo rzadko sięgam po maski w płachcie, jakoś nie przepadam za tą formą i własnie to niedopasowanie mnie irytuje. Najlepiej skrojone są według mnie MediHeal.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy pozostawiony komentarz.
Bardzo proszę szanuj moją pracę i nie zostawiaj żadnych linków. Komentarze z pozostawionymi linkami będę usuwane.