piątek, 5 lutego 2021

Dwuetapowa maseczka nawilżająca

Dobry wieczór 😁 cały czas staram się kontynuować moją serię piątkowych maseczek. Dziś zapraszam na Dwuetapową nawilżającą maskę w płachcie SELFIE MASK MOISTURE od SKIN79

Informacja ze strony skin-79 - Maseczka składająca się z dwóch kroków. Pierwszym jest nałożenie ampułki witaminowej, której zadaniem jest przygotowanie skóry twarzy przed nałożeniem maski. Ampułka ma właściwości zmiękczające i sprawia, ze skóra dużo lepiej wchłania substancje odżywcze. Krok drugi, czyli maska - zawiera ceramid, który jest źródłem ogromnego odżywienia. Dodatkowo w Selfie Mask Moisture 2 Step znajdziemy 3 rodzaje kwasu hialuronowego. Sprawdzi on się idealnie w zapobieganiu procesom starzenia się skóry i regeneracji komórek. Produkt ten zawiera także ekstrakty z miodu, które bardzo intensywnie odżywiają skórę i działają zmiękczająco. Co ważne ekstrakty te chronią twarz przed bodźcami z zewnątrz.

Sposób użycia:

  1. Nałóż ampułkę witaminową STEP 1 po ówczesnej tonizacji i umyciu twarzy.
  2. Nałóż maskę i rozprowadź ją dokładnie na twarzy STEP 2
  3. Zdejmij po ok. 20 minutach i wmasuj pozostałości produktu

Skład (INCI):

krok 1: [ampułka witaminowa] Water, Glycerin, Dipropylene Glycol, Niacinamide, Panthenol, Retinol, Pyridoxine HCL, Ascorbic Acid, Tocopherol, Hippophae Rhamnoides Frui Extract, Xanthan Gum, Octyldodeceth-16, Phenoxyethanol, Hyaluronic Acid, Carbomer, Arginine, Saccharide Isomerate, Citric Acid, Sodium Citrate, Ethylhexylglycerin, Disodium EDTA, Fragrance, Butylene Glycol, Morus Alba Root Extract, Camellia Sinensis Leaf Extract, Diospyros Kaki Leaf Extract, Aloe Barbadensis Leaf Extract, Snail Secretion Filtrate, 1,2-Hexanediol, Portulaca Oleracea Extract, Astragalus Membranaceus Root Extract.  

 

krok 2: [nawilżająca maska w płachcie] Water, Glycerin, Dipropylene Glycol, Trehaloze, Sodium Hyaluronate, Hydrolyzed Hyaluronate, 1,2-Hexanediol, Butylene Glycol, Hydrogenated Lecithin, Ceramide NP, PEG-60 Hydrogenated Castor Oil, Phenoxyethanol, Ethylhexylglycerin, Carbomer, Arginine, Beta-Glucan, Xanthan Gum, Honey Extract, Methypropanediol.  

Zgodnie z zaleceniem producenta najpierw nałożyłam na skórę twarzy ampułkę. Po wklepaniu esencji witaminowej nałożyłam płachtę wykonaną z tencelu. Maska jest cieniutka, ale bez problemu daje się ją dobrze nałożyć na twarz bez obawy, że ją rozerwiemy. Płachta ma dobrze wycięte otwory do mojej twarzy. Mimo bardzo mocnego nasączenia nic z tej maseczki mi nie skapywało w trakcie zabiegu.
Po zalecanych 20 minutach maseczkę zdjęłam, a resztki esencji wklepałam w skórę. Przez następne pół godziny skóra mi się kleiła - czego bardzo nie lubię), ale po tym czasie wszystko ładnie się wchłonęło i już przez cały dzień cieszyłam się dobrze nawilżoną skórą.
W celu lepszej obserwacji efektów maseczkę zastosowałam rano i dzięki temu mogłam przez cały dzień obserwować jej działanie.
Mnie maseczka się podobał, więc mogą ją wam spokojnie polecić. Ja swoją kupiłam w Hebe. Dajcie znać czy się skusicie? a może już ją zdążyliście przetestować?

2 komentarze:

Dziękuję bardzo za każdy pozostawiony komentarz.
Bardzo proszę szanuj moją pracę i nie zostawiaj żadnych linków. Komentarze z pozostawionymi linkami będę usuwane.