wtorek, 17 listopada 2020

Regenerująco-ujędrniające masełko do ciała

Cześć 😁 w lato szukałam produktu, który pomoże ujędrnić moją skórą, ale jednocześnie będzie to produkt na tyle lekki, że nie spowoduje w te upały zapchania. Kupiłam wtedy kilka produktów, a jednym z nich był Avon Planet Spa Fantastically Firming with Colombian Coffee extract Body Cream (Regenerująco - ujędrniające masło do ciała) i teraz mogę się podzielić moją  opinią o tym produkcie z Wami.

Masło zawiera ekstrakt z kawy kolumbijskiej, który odżywia i nawilża skórę. Dzięki temu skóra staje się jędrniejsza i bardziej elastyczna. Starannie dobrane składniki kosmetyku chronią skórę przed wysuszeniem i poprawiają jej kondycję. Kosmetyki Avon często zawierają w swojej formule drogocenne składniki, które wzmacniają ich działanie lub zapewniają dodatkowy efekt. 
Skład (INCI):

Aqua, Glycerin, Glyceryl Stearate, Stearic Acid, Petrolatum, Paraffinum Liquidum, peg-100 stearate, Isopropyl Palmitate, Dimethicone, Phenoxyethanol, Parfum, Imidazolidinyl Urea, Carbomer, Disodium EDTA, Cetyl Alcohol, Choleth-24, Acrylates/C10-30 Alkyl Acrylate Crosspolymer, Potassium Hydroxide, Ceteth-24, Urea, Glucosamine HCl, Faex, Algae Extract, Coffea Arabica (Coffee) Seed Extract, Sorbitol, Humulus Lupulus (Hops) Extract, Tilia Cordata Flower Extract

Opakowanie stanowi plastikowe zakręcane pudełko w kolorze złoto-brązowym. chyba ta kolorystyka ma się kojarzyć z kawą.
Balsam jest dobrze zabezpieczony, gdyż pod nakrętką mamy jeszcze naklejoną "kartkę" i dopiero po jej oderwaniu dostajemy się do produktu.
Masełko jest białe, przyjemnego świeżego zapachu i puszystej konsystencji. Szkoda jednak, że nie pachnie kawą (ja akurat lubię zapach kawy w kosmetykach).
Masełko bardzo łatwo się rozprowadza na skórze, szybko wchłania i nie pozostawia po sobie śladów. Można od razu zakładać ubranie. Po zastosowaniu tego masełka skóra jest bardziej elastyczna. 
W okresie jesiennym moja skóra wymaga zwiększonej ilości nawilżenia i niestety na tym polu to masełko słabo się spisało, bo na drugi dzień po użyciu skóra już była dość sucha.
Podsumowując - bardzo przyjemny produkt w stosowaniu, ale ja osobiście go więcej nie kupię.
A co Wy o tym sądzicie?

11 komentarzy:

  1. Miałam kiedyś to masełko, taki średniaczek jak dla mnie. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Do mnie jego skład i działanie nie przemawiają, no i szkoda, że nie pachnie kawą ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam to masło i byłam z niego bardzo zadowolona, tylko mogłoby bardziej pachnieć kawą 😊

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie lubię tego typu produktów i ogólnie kosmetyków pielęgnacyjnych Avon :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja niestety rzadko kupuję kosmetyki Avon więc jeszcze nie miałam okazji przetestować na sobie. Jednakże na ten moment też jakoś tak bardzo dużego nawilżenia nie potrzebuje chociaż zakupiłam ostatnio balsam do ciała od VS więc jestem ciekawa jak mi się sprawdzi.

    OdpowiedzUsuń
  6. Chyba kiedyś miałam ten kosmetyk, ale zupełnie nie pamiętam czy mi się sprawdził czy nie

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja mam podobne zdanie do Ciebie Bogusiu, fajne sa i ladnie pachna te maselka ale nie daja nawilzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Planet spa już kilka razy mnie zawiodło i choć wciąż kusi ta seria, nie zamawiam jej.

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam sentyment jak na nie patrzę :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Szkoda, że działanie nie jest długotrwałe, no i oczywiście, że nie pachnie kawą! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy pozostawiony komentarz.
Bardzo proszę szanuj moją pracę i nie zostawiaj żadnych linków. Komentarze z pozostawionymi linkami będę usuwane.