niedziela, 28 czerwca 2020

Zestaw nawilżający od Clinique

Cześć :) wreszcie przyszedł czas na recenzję zestawu kosmetyków Clinique, który kupiłam ponad rok temu (TU go pokazywałam). Tak długo zabierałam się do podzielenia moją opinią o tym zestawie ponieważ do testowania tych produktów podchodziłam kilka razy.
W skład zestawu Nawilżającego CLINIQU wchodzi:
- intensywny nawilżający krem do twarzy,
Serum pod oczy redukujące opuchliznę i cienie,
- nawilżający spray do twarzy.
To jest informacja z opakowania zbiorczego
Tu są podane składy kosmetyków

Krem do twarzy Clinique Moisture Surge 72-Hour do skóry odwodnionej
Zapewnij swojej skórze długotrwałe nawilżenie i świeżość dzięki kremowi w żelu Clinique Moisture Surge 72-Hour. Intensywnie nawilży skórę nawet na 72 godziny i zapewni jej uczucie pełnego komfortu. Żelowy krem wykorzystuje technologię, dzięki której skóra tworzy własne źródło wody. Spraw przyjemność swojej cerze długotrwałym nawilżeniem, nawet po umyciu twarzy wodą.
Właściwości:
  • intensywnie nawilża i odżywia skórę
  • pomaga skórze stworzyć własne zasoby wody
  • chroni cerę przed negatywnym wpływem  czynników środowiskowych
  • nadaje skórze uczucie świeżości i komfortu
  • cera staje się elastyczna i aksamitna w dotyku
  • nie obciąża ani nie podrażnia skóry, nie zapycha porów
Skład:
  • Auto-Replenishing Technology z kofeiną –pomaga skórze przywrócić własne zasoby wody
  • kwas hialuronowy i aloes – zapewniają skórze optymalny poziom nawodnienia
  • nie zawiera oleju i substancji zapachowych
  • niekomedogenny
Skład (INCI):
Krem jest opakowany w plastikowy zakręcany słoiczek. Nakrętka jest błyszcząca. Dzięki temu wygląda ekstra. 
Pod nakrętka mamy krem różowego koloru o żelowej konsystencji. 
Krem bardzo dobrze się rozprowadza na skórze i szybko wchłania. Nie pozostawia żadnej lepkiej czy tłustej warstwy. Można od razu nakładać makijaż.
Generalnie z produktu byłabym zadowolona, gdyż naprawdę jest bardzo fajny, ale ma niestety jeden znaczący minus. Po kilka godzinach moja skóra była znowu sucha, aż się ciągnęła. Ponieważ do kremu robiłam podejście kilka razy, więc śmiem twierdzić, że ten akurat produkt nie nadaje się do mojej suchej skóry, a szkoda.

Teraz kolejny produkt z zestawu All About Eye Serum De-Puffing Eye Massage - Serum pod oczy redukujące opuchliznę i cienie
Skład (INCI):
Serum pod oczy Clinique All About Eyes All About Eyes intensywnie pielęgnuje skórę wokół oczu i nadaje jej młodzieńczy wygląd.
Właściwości:
- głęboko nawilża i regeneruje skórę,
- likwiduje obrzęki i cienie pod oczami,
- nadaje cerze świeży i wypoczęty wygląd,
- testowane oftalmologicznie.
Produkt nie zawiera:
- parabenów,
- siarczanów,
- ftalanów.

Ten produkt został przetestowany pod kątem alergii, okulisty i nie zawiera substancji zapachowych, olejów, olejów mineralnych, alkoholu, SLS, talku i glutenu. Składa się w 100% z wegańskich składników.
Opakowanie z metalową kulką, jest bardzo wygodne i higieniczne.  Kulka świetnie nanosi krem wokół oczu. Można to zrobić bardzo precyzyjnie.
Nie ukrywam, że po tym kremie oczekiwałam bardzo dobrych wyników w postaci konkretnego nawilżenia skóry.
Do kremu robiłam kilka podejść, ale niestety z jednakowym skutkiem czy efektem.
Pierwsze podejście zrobiłam w styczniu, wtedy na nasza skórę niekorzystnie oddziaływuje zarówno zimne powietrze na zewnątrz, jak i ciepłe powietrze wewnątrz budynków.
Skóra podczas nanoszenia kremu mnie piecze. Wprawdzie szybko to ustępuje, ale nie zmienia faktu, że jest to mało przyjemne uczucie. Poza tym krem miał nawilżyć skórę, a tymczasem po zastosowaniu tego kremu czuję jak skóra pod oczami jest sucha i się ciągnie. Powoduje to, że wizualnie uwidaczniane są bruzdy. Jest to mało estetyczny efekt i w dodatku odwrotny do zamierzonego. 
Niestety z tego produktu jestem nie zadowolona i na pewno więcej go nie kupię.

I ostatni produkt, który znajdował się w zestawie - Clinique Moisture Surge face spray - spray do twarzy o działaniu nawilżającym
 Odświeżający spray do twarzy Clinique Moisture Surge Moisture Surge rozbudzi Twoją cerę kiedykolwiek w ciągu dnia i przyniesie jej natychmiastową ulgę.
Właściwości:
  • odświeża i rozjaśnia,
  • pomaga zapobiegać odwodnieniu skóry,
  • ma działania przeciwutleniające,
  • utrzymuje równowagę skóry.
No i wreszcie produkt z tego zestawu, z którego jestem w 100% zadowolona.
Bardzo dobrze nawilża  i odświeża skórę, a w dodatku nie pozostawia tłustej warstwy. Stosowałam go w ciepłe, a nawet upalne dni. Podczas pobytu na plaży jak i po plażowaniu.
Kosmetyk nie dość, że zapobiegł wysuszaniu skóry to dodatkowo ją świetnie nawilżał.

I to by było tyle na temat tych kosmetyków. Mam nadzieję, że Was do nich nie zraziłam i sami wypróbujecie jak się będą spisywały w waszym przypadku.
Czekam na wasze komentarze.

4 komentarze:

  1. Czasem siegam po Clinique, chociaz nie jest to jakas wybitna marka hahaha, ale mam ochote na nowosc czyli filtr w kremie :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja bym chętnie przetestowała roll on pod oczy na opuchliznę i cienie. To zdecydowanie coś dla mnie, a kosmetyki Clinique chodzą za mną już od dawna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam ten krem z próbki i jakoś mnie nie porwał... Do tej pory z produktów Clinique z pielęgnacji nic się u nie nie sprawdziło oprócz żelu myjącego do twarzy, który był super delikatny i nie wysuszał. I z kolorówki uwielbiam Chubby Sticka.

    OdpowiedzUsuń
  4. Szkoda, że tylko jeden na trzy się sprawdziły

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy pozostawiony komentarz.
Bardzo proszę szanuj moją pracę i nie zostawiaj żadnych linków. Komentarze z pozostawionymi linkami będę usuwane.