piątek, 26 czerwca 2020

Truskawkowa maseczka w płachcie :)

Dobry wieczór :) w recenzji kolejna maseczka Dr. Mola - Gelato Cup Strawberry Sheet Mask - Rozświetlająca maseczka w płachcie z ekstraktem z truskawki dla cery suchej, matowej
Rozświetlająca maseczka w płachcie, stworzona na bazie ekstraktu z truskawki, bogatego źródła witaminy C
Co znajdziemy w środku:
Ekstrakt z truskawek - bogate źródło witaminy C, przywraca skórze blask.
Ekstrakt z moreli - wyrównuje koloryt skóry, rozświetla.
Kwas hialuronowy - zapewnia optymalny poziom nawilżenia.
Skład (INCI):
Sposób użycia jest bardzo prosty i przedstawiony na poniższym obrazku:
Maseczka z białej bawełnianej płachty jest bardzo dobrze nasączona. Po wyjęciu z opakowania mamy piękny zapach truskawek z bitą śmietaną. Zapach jest bardzo delikatny.
Po zalecanym czasie 20 minut maseczkę zdjęłam, a resztki serum wklepałam w skórę.
Skóra była długo mokra, ale nie lepiąca.
Ponieważ maseczkę zastosowałam na noc, efekty oceniłam rano.
Skóra została bardzo dobrze nawilżona i rozświetlona, a koloryt wyrównany.

Kolejna maseczka Dr. Mola spełniła swoje zdania perfekcyjnie. Chyba powinna pomyśleć nad zakupem kolejnych maseczek tego producenta. Wam też je polecam, powinniście być zadowoleni.

5 komentarzy:

  1. Fajnie że maseczka się sprawdziła :) Truskawki wolę jednak zjeść osobno :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Dr Mola zawsze fajny :D Uroczo te babeczki-maseczki wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Czytałam już wiele pozytywnych opinii na temat maseczek Dr. Mola ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Od Dr. Mola używam masek, ale do włosów w formie woreczka, który nakłada się na związane w kucyka włosy

    OdpowiedzUsuń
  5. Ta marke kojarze wlasnie z maseczek, chetnie ja poznam :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy pozostawiony komentarz.
Bardzo proszę szanuj moją pracę i nie zostawiaj żadnych linków. Komentarze z pozostawionymi linkami będę usuwane.