poniedziałek, 5 sierpnia 2024

Maska w płachcie, Dobrze, że jesteś

Cześć 😁 ostatnio udało mi się zastosować ISANA maskę w płachcie Dobrze, że jesteś 
Opis ze strony rossmann.pl - Maseczka w płacicie Isana „Dobrze, że jesteś” do każdego typu skóry. Zapewnia skórze cenne nawilżenie i pielęgnację. Isana maska w płachcie wzbogacona kwasem hialuronowym, aloesem i ekstraktem z piwonii maska w płachcie rozpieszcza skórę cennymi składnikami.
Bądź z siebie dumna i poczuj miłość, która Cię otacza. Maska sprawia, że uczucie ściągnięcia i suchość skóry zmniejsza się, a cera promienieje nowym blaskiem. Skóra jest odświeżona i elastyczna.
Skład (INCI): Aqua, Glycerin, Propylene Glycol, Trehalose, Paeonia Suffruticosa Flower Water, Aloe Barbadensis leaf Juice, Panthenol, Sodium Hyaluronate, Propanediol, Xylitol, Xylitylgucoside, Anhydroxylitol, Glucose, Maltodextrin, 1,2-Hexanediol, Xanthan Gum, Disodium EDTA, Hydroxyacetophenone, Caprylhydroxamic Acid, Potassium Sorbate, Sodium Benzoate, Parfum.
Wewnątrz aluminiowej saszetki znajdowała się cieniutka, biała płachta, która po nałożeniu okazała się bardzo dobrze dopasowana. Maseczka była bardzo dobrze nawilżona, ale po nałożeniu na twarz nic z niej nie ściekało, ani nie kapało.
Trzymałam ją zalecany czas, czyli 20 minut, a po jej zdjęciu resztki serum wklepałam w skórę. Serum pięknie się wchłonęło, a skóra nie kleiła się.
Po zastosowaniu tej maseczki moja skóra została bardzo fajnie nawilżona. Stan ten utrzymywał się przez cały dzień, bo maseczkę zastosowałam rano, a po jej zdjęciu nie nakładałam kremu na dzień.
Bardzo fajna ta maseczka, więc ją Wam mogę polecić.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję bardzo za każdy pozostawiony komentarz.
Bardzo proszę szanuj moją pracę i nie zostawiaj żadnych linków. Komentarze z pozostawionymi linkami będę usuwane.