poniedziałek, 26 sierpnia 2024

LEKKI BALSAM DO CIAŁA Z OLEJKIEM AWOKADO

Cześć 😁 jak zobaczyłam, że Madzia Racjapielęgnacja zachwala balsam z Lidla to co zrobiłam? oczywiście na drugi dzień była w Lidlu na zakupach 😂 i tym sposobem mam CIEN - LEKKI BALSAM DO CIAŁA Z OLEJKIEM AWOKADO

Opis z internetu - Lekki balsam do ciała został opracowany dla optymalnej i błyskawicznej pielęgnacji skóry normalnej. Lekka formuła balsamu została wzbogacona kompleksem wysokiej jakości olejku z awokado, masła shea, gliceryny oraz mocznika. Błyskawicznie nawilża i koi skórę dając uczucie wygładzenia przed 24 godziny. Łatwo się rozprowadza i szybko wchłania, nie pozostawiając tłustego filmu.
SPOSÓB UŻYCIA: Delikatnie wmasuj w skórę ciała po codziennym prysznic lub kąpieli. Tolerancja dla skóry potwierdzona dermatologicznie.
SKŁADNIKI: Aqua, Glycerin, Helianthus Annuus Hybrid oil, Glyceryl Stearate Citrate, Isododecany, Cetearyl Alcohol, Niacynamid, Inositol, Butyrospermum Parkii Butter, Persea Gratissima Oil, Parfum, Fructose, Myristate, Glicyne, Urea, Xanthan Gum, Sodium PCA, Phenoxyethanol, Benzyl Alcohol, Sodium Benzoate, Hexyl Cinnamal, Linalool, Citronellol, Alpha-Isomethyl Ionone, Limonene, Geraniol, Sodium Chloride, Citric Acid, Sodium Hydroxide, Sodium Lactate 
Duża, plastikowa butla ma pojemność 500 ml. Jak widać na zdjęciach ma bardzo przyjemną kolorystykę. Na opakowaniu mamy wszystkie niezbędne informacje o tym balsamie.
Balsam ma dość lekką konsystencję, jest koloru białego i ma bardzo delikatny zapach.
Balsam cudownie się rozprowadza na skórze i u mnie szybko się wchłania, nie bieli, nie tłuści. Balsam świetnie nawilża moją skórę i po jego nałożeniu dosłownie za chwilę mogłam zakładać piżamę, bo ja stosuję balsamy zazwyczaj na noc. Ten produkt naprawdę bardzo fajnie się sprawdził i jest mega wydajny.
Ja mam skórę suchą i jak najbardziej mogę polecić dla osób też z taką skórą.
Dajcie znać czy go już znacie, a może teraz się skusicie?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję bardzo za każdy pozostawiony komentarz.
Bardzo proszę szanuj moją pracę i nie zostawiaj żadnych linków. Komentarze z pozostawionymi linkami będę usuwane.