środa, 7 sierpnia 2024

Hydrożelowe płatki pod oczy, rozświetlające

Cześć 😁 kolejne płatki, które użyłam to ISANA - Płatki pod oczy, hydrożelowe, rozświetlające
Opis ze strony Rossmann.pl - Hydrożelowe płatki pod oczy Isana z kwasem hialuronowym i witaminą C rewitalizują okolice oczu, dając efekt rozświetlonej i wypoczętej cery.
- posiadają chłodzącą formułę
- doskonale dopasowują się do skóry wokół oczu
- rewitalizują i nawilżają skórę
- zmniejszają cienie pod oczami i opuchliznę
Sposób użycia:
1. Rozerwać folię i wyciągnąć płatki.
2. Płatki kłaść bezpośrednio pod oczami na oczyszczoną skórę.
3. Pozostawić przez 15-20 minut dla efektywnego działania. Zdjąć płatki i pozostałości delikatnie wklepać lub wmasować.
Rada: aby uzyskać dodatkową dawkę świeżości, włóż płatki do lodówki tuż przed użyciem.
Skład (INCI): Aqua, Glycerin, Chondrus Crispus Powder, Glucomannan, Sodium Hyaluronate, Acetyl Tetrapeptide-11, Acetyl Tetrapeptide-9, 3-o-Ethyl Ascorbic Acid, Citrus Sinensis Extract, Hydrolyzed Soy Protein, Leuconostoc/Radish Root Ferment Filtrate, Butylene Glycol, 1,2-Hexanediol, Hydroxyacetophenone, Potassium Chloride, Caprylhydroxamic Acid, Xanthan Gum, Synthetic Fluorphlogopite, Mannitol, Parfum, Cl 77492, Cl 77491, Cl 77891.
Po wyjęciu z opakowaniu miałam mięsiste, mocno nawilżone płatki hydrożelowe, w kolorze pomarańczowym.
Po nałożeniu pod oczy trzymałam je 30 minut, zazwyczaj trzymam dłużej niż zalecane. Ponieważ trzymałam je wcześniej w lodówce to po nałożeniu odczułam cudowne orzeźwienie.
Po ich zdjęciu moja skóra była pięknie nawilżona, a opuchnięcia zmniejszone. W dodatku była pięknie rozświetlona.
Świetne płatki, które chętnie kupię ponownie, a Wam polecam, bo warto je kupić.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję bardzo za każdy pozostawiony komentarz.
Bardzo proszę szanuj moją pracę i nie zostawiaj żadnych linków. Komentarze z pozostawionymi linkami będę usuwane.