niedziela, 4 sierpnia 2024

Jogurtowo - mleczny żel do kąpieli

Cześć 😁 kosmetyki Baśka otrzymałam w wyniku wygrania rozdania u Daria_hol_. I od momentu otrzymania paczki codziennie używam wszystko po kolei. Tym razem udało mi się zużyć BAŚKA - Jogurtowo - mleczny żel do kąpieli

Opis ze strony producenta - Żel pod prysznic o łagodnej formule, która doskonale oczyszcza i otula ciało słodkim, mleczno jogurtowym aromatem. Prebiotyki wzbogacone ekstraktem z miodu wykazują działanie odżywcze, wygładzające, jak również wpływają na poprawę kolorytu skóry. Zastosowany w produkcie kompleks prebiotyków (inulina i oligosacharydy) wzmacnia oraz chroni mikrobiom, którego zaburzenia są jedną z przyczyn powstawania podrażnień. Skóra po kąpieli pozostaje miękka i doskonale nawilżona.
Opis na opakowaniu
Sposób użycia: Nanieś niewielką ilość produktu na gąbkę/myjkę lub bezpośrednio na wilgotną skórę i masuj do uzyskania piany. Następnie spłucz dokładnie ciało wodą.
Skład (INCI): Aqua, Sodium Laureth Sulfate, Cocamidopropyl Betaine, Glycerin, Sodium Chloride, Cocamide DEA, Inulin, Alpha-Glucan Oligosaccharide, Allantoin, Mel Extract, Cocos Nucifera Oil, Lactic Acid, Styrene/Acrylates Copolymer, Ethylhexylglycerin, Phenoxyethanol, EDTA, Parfum.
Duża butla, bo ma aż 500 ml, jest wykonana z brązowego plastiku. W zakrętce mamy uchylane denko, żeby dozować żel.
Żel jest mleczno-biały i ma konsystencję balsamu do ciała. 
Obawiałam się, że jak podobne mleczne żele do kąpieli ten nie będzie się pienił, ale bardzo pozytywnie mnie zaskoczył, gdyż pieni się bardzo dobrze. Zapach ma bardzo delikatny i przyjemny, ale w sumie nie wiem czym pachnie. Bardzo fajnie się pieni, zarówno jak kąpiemy się i używamy myjki jak i bez myjki. Żel bardzo dobrze myje i oczyszcza skórę i jej nie wysusza. U mnie się fajnie sprawdził, mam ochotę wypróbować inne wersje zapachowe.
Dajcie znać czy znacie kosmetyki marki Baśka?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję bardzo za każdy pozostawiony komentarz.
Bardzo proszę szanuj moją pracę i nie zostawiaj żadnych linków. Komentarze z pozostawionymi linkami będę usuwane.