sobota, 15 kwietnia 2023

Poczuć się jak na Hawajach

Cześć 😁 w ostatnim czasie kąpiel uprzyjemniał mi żel z limitowanej serii - Balea Hawaiian Dream
Opis produktu ze strony DM - Żel pod prysznic Hawaiian Dream firmy Balea o letnim zapachu zapewnia uczucie miękkości skóry i rozpieszczające doznania zapachowe. Łagodna formuła chroni skórę przed wysuszeniem i jest odpowiednia dla skóry wrażliwej.
Zamknij oczy i dołącz do  nas w letniej, zapachowej podróży pielęgnacyjnej! Daj się oczarować egzotycznym zapachom i poczuj na skórze słoneczne ciepło.
Skład (INCI): AQUA, SODIUM LAURETH SULFATE, COCAMIDOPROPYL BETAINE, SODIUM CHLORIDE, GLYCERIN, COCO-GLUCOSIDE, GLYCERYL OLEATE, GUAR HYDROXYPROPYLTRIMONIUM CHLORIDE, CITRIC ACID, SODIUM SULFATE, TOCOPHEROL, HYDROGENATED PALM GLYCERIDES CITRATE, PARFUM, LINALOOL, BENZYL ALCOHOL, BENZYL SALICYLATE, ALPHA-ISOMETHYL IONONE, SODIUM BENZOATE, CI 42090, CI 45100
Piękna, błękitna butelka zamykana na klik i do tego ten cudowny obrazek kokosa i kwiatów. Jak zwykle szata graficzna bardzo przyciąga wzrok. 
Żel jest koloru niebieskiego i ma słodki, kwiatowy zapach. Trochę mnie zmylił obrazek, bo jednak oczekiwałam zapachu kokosowego, a tu go nie wyczuwam.
Żel bardzo dobrze się pieni, dobrze myje i oczyszcza skórę. Dobrze się spłukuje. Mnie nie uczulił, ani nie podrażnił, ani też nie wysuszał mojej skóry. 

Od żelu więcej nie wymagam, oczywiście oprócz ładnego zapachu. Ten żel pachnie ładnie, kwiatowo.

3 komentarze:

  1. Kompletnie nie dla mnie, już widzę po składzie. Zadrapałabym się na śmierć. Producenci powinni być karani za polecanie czegoś takiego wrażliwej skórze. Cieszę się jednak, że jesteś zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. współczuję ci :*, mnie na szczęście te żele nie szkodzą, u mnie spisują się fajnie

      Usuń
  2. Myślę, że na ten hawajski żel naprawdę warto się skusić.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy pozostawiony komentarz.
Bardzo proszę szanuj moją pracę i nie zostawiaj żadnych linków. Komentarze z pozostawionymi linkami będę usuwane.