poniedziałek, 17 kwietnia 2023

Odżywczy krem do rąk

Cześć 😁 dobry krem do rąk to czasami jest na wagę złota. Przed świętami otrzymałam paczkę od Turkusoowej a w niej znalazłam Care O3, Safe & Soft, Barierowy krem do rąk
Opis ze strony producenta - CareO3 Safe and Soft to skuteczna opieka Twojej skóry. Barierowy krem do rąk z olejkiem arganowym, masłem shea oraz ozonowana oliwą z oliwek i woskiem pszczelim wspierającym działanie antybakteryjne. Wyjątkowa formuła stworzona specjalnie dla skóry rąk osłabionej intensywnymi zabiegami myjącymi i odkażającymi. Wyselekcjonowane składniki nawilżające działają łagodząco i kojąco na przesuszony, spierzchnięty naskórek zniszczony w wyniku częstej dezynfekcji.
Krem CareO3 Safe and Soft stworzy na Twoich dłoniach za sprawą warstwy okluzyjnej niewidzialne rękawiczki, które ochronią delikatna skórę rąk przez cały rok:
- koi i regeneruje
- dba o zdrowy i piękny wygląd
- zapewnia warstwę ochronną
- wygładza i rewitalizuje
- nawilża i odżywia
Skład (INCI): 
Opakowanie ma bardzo ładne, na kartoniku są wszystkie niezbędne informacje o tym produkcie. Krem jest w miękkiej tubie zamykanej na klik.
Krem jest biały, ma treściwą ale lekką konsystencję i jest bezzapachowy. Już niewielka ilość dobrze chroni całe dłonie. Krem na moich dłoniach wchłania się bardzo dobrze i nie pozostawia żadnej tłustej, ani klejącej się warstwy.
Ten krem naprawdę czyni cuda. Moje dłonie bardzo często są mega wysuszone i skóra aż mnie boli. Tak też było przed świętami, bo wiadomo sprzątanie i przygotowanie dań na święta, więc ręce często się moczy w wodzie. A jak ja tak dużo mocze ręce w wodzie to mi strasznie wysusza się skóra i ten krem działał 😍. Krem przynosił mi natychmiastowe ukojenie. Po tym kremie miałam bardzo fajnie nawilżoną i zregenerowaną skórę dłoni. Super krem, który bardzo chętnie kupię ponownie.

2 komentarze:

  1. Witam serdecznie ♡
    Świetna recenzja :) Dla mnie krem do rąk to podstawa, zawsze muszę mieć go przy sobie :) Tego nie próbowałam, ale chętnie sprawdzę na swojej skórze :)
    Pozdrawiam cieplutko ♡

    OdpowiedzUsuń
  2. Super, że jesteś zadowolona z tego kremu :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy pozostawiony komentarz.
Bardzo proszę szanuj moją pracę i nie zostawiaj żadnych linków. Komentarze z pozostawionymi linkami będę usuwane.