środa, 19 kwietnia 2023

Mydło w płynie o zapachu trawy cytrynowej i kokosa

Cześć 😁 mydełka w płynie to u mnie obowiązkowy kosmetyk w łazience 😁. Ponieważ lubię zapach kokosa w kosmetykach skusiłam się na - Avon Senses Essence- Mydło w płynie do rąk Trawa cytrynowa i kokos
Opis ze strony Avon - Mydło w płynie do rąk Trawa Cytrynowa i Kokos to luksusowa pianka, która delikatnie oczyszcza i odświeża skórę, chroniąc ją przed wysuszeniem. Mydło w płynie do rąk Trawa Cytrynowa i Kokos łagodnie oczyści twoje dłonie i dobrze nawilży delikatną skórę. Formuła wzbogacona masłem shea przyjemnie odświeży skórę i ochroni ją przed ponownym wysuszeniem, otulając rajskim zapachem trawy cytrynowej i kokosa. To wyjątkowe mydło do rąk zamknęliśmy w inspirowanym aptekarskimi tradycjami minimalistycznym opakowaniu z higieniczną pompką.

Skład (INCI):
Opakowanie jest typowa jak dla tego produktu, gdyż jest to butelka wyposażona w pompkę. Pompka działa bez zarzutu.
Mydło jest bezbarwne i ma żelową konsystencję, a co do zapachu to ja wyczuwam w nim delikatną nutę kokosa.
Mydło bardzo dobrze się pieni, dobrze myje i oczyszcza dłonie, no i oczywiście ładnie pachnie. Po myciu dłonie bardzo leciutko pachną tym mydłem, ale zapach jest bardzo mało wyczuwalny.
Mydełko nie wysusza dłoni, ani nie podrażnia skóry. Zapach bardzo mi się podoba i duże prawdopodobieństwo, że kupię je ponownie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję bardzo za każdy pozostawiony komentarz.
Bardzo proszę szanuj moją pracę i nie zostawiaj żadnych linków. Komentarze z pozostawionymi linkami będę usuwane.