piątek, 7 kwietnia 2023

Nawilżająca maseczka z kwasem hialuronowym

Dobry wieczór 😁 w kalendarzu adwentowym Lumene, w jednym ze słoiczków znajdowała się - Nordic Hydra [Lähde] Oxygen Recovery 72h Hydra Gel Mask , czyli LUMENE LAHDE Żelowa maska dotleniająco-nawilżająca 
Opis ze strony LUMENE - Głębokie nawilżenie 72-godzinne nawodnienie. Lumene Nordic Hydra Oxygen Recovery 72H Hydra Gel Mask zapewnia doskonałe, nieprzerwane nawilżenie dla odwodnionej skóry. Ta ultraświeża żelowa maska nasączona uzupełniającym organicznym sokiem z nordyckiej brzozy, czystą arktyczną wodą źródlaną, wypełniającym kwasem hialuronowym, a także nawilżającą wodą z nordyckich jagód w połączeniu z minerałami regenerującymi tlen, pomaga uzyskać zdrowy, sprężysty i jędrny wygląd. Żelowa konsystencja chłodząca błyskawicznie odświeża skórę. Odpowiedni dla każdego rodzaju skóry.
Skład (INCI): AQUA (WATER), BETULA ALBA (BIRCH) JUICE, PROPANEDIOL, GLYCERIN, ACRYLATES/C10-30 ALKYL ACRYLATE CROSSPOLYMER, RUBUS CHAMAEMORUS (CLOUDBERRY) FRUIT JUICE EXTRACT, VACCINIUM MYRTILLUS (BILBERRY) FRUIT JUICE, VACCINIUM VITIS-IDAEA (LINGONBERRY) FRUIT JUICE, PHENOXYETHANOL, XYLITYLGLUCOSIDE, PEG-40 HYDROGENATED CASTOR OIL, ANHYDROXYLITOL, SODIUM HYDROXIDE, XYLITOL, ALLANTOIN, TREHALOSE, UREA, ETHYLHEXYLGLYCERIN, DISODIUM EDTA, SODIUM BENZOTRIAZOLYL BUTYLPHENOL SULFONATE, PENTYLENE GLYCOL, ERIOPHORUM SPISSUM (NORDIC COTTONGRASS) FLOWER/STEM EXTRACT, MAGNESIUM ASPARTATE, ZINC GLUCONATE, SERINE, TRIS(TETRAMETHYLHYDROXYPIPERIDINOL) CITRATE, ALCOHOL, CITRIC ACID, ALGIN, CAPRYLYL GLYCOL, DISODIUM PHOSPHATE, GLYCERYL POLYACRYLATE, PULLULAN, SODIUM HYALURONATE, COPPER GLUCONATE, POTASSIUM SORBATE, POTASSIUM PHOSPHATE, SORBIC ACID, LINALOOL, PARFUM (FRAGRANCE), (CI 42090) BLUE 1, CI 60730 (EXT. VIOLET 2).
Plastikowy słoiczek w kolorze niebieski z biła nakrętką bardzo mi się podobał. Pod nakrętką znajdowała się zabezpieczająca folia. Po zdjęciu folii znalazła wewnątrz żelową maseczkę. 
Żel jest bezbarwny, ale ma super odświeżający zapach.
Maseczkę można stosować dwojako:
- jako ekspresowa maseczka: nałożyć grubą warstwę na oczyszczoną skórę twarzy, pozostawić na 15 minut i spłukać lub zetrzeć nadmiar produktu. Dalej postępować zgodnie z rutynową pielęgnacją skóry i stosować 2-3 razy w tygodniu lub w razie potrzeby.
- jako maska na noc: nałożyć cienką warstwę produktu jako ostatni krok codziennego rytuału pielęgnacyjnego i pozostawić na noc.

Ja zastosowałam maseczkę na oba sposoby i powiem, że zdecydowanie lepiej u mnie sprawdził się sposób pierwszy. Nałożyłam maseczkę na oczyszczoną skórę i po 15 minutach zmyłam resztki i zastosowałam krem na noc. Moja skóra była fajnie nawilżona.
Gdy zastosowałam maseczkę na drugi sposób, czyli nałożenie maseczki zamiast kremu na noc, to rano miałam ściągniętą skórę. Bardzo mi się to nie spodobało.
Maseczka jest dość ciekawym produktem, ale nie skradła mojego serca na tyle, żebym kupiła pełnowymiarowe opakowanie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję bardzo za każdy pozostawiony komentarz.
Bardzo proszę szanuj moją pracę i nie zostawiaj żadnych linków. Komentarze z pozostawionymi linkami będę usuwane.