wtorek, 4 kwietnia 2023

Mój pierwszy kosmetyk Neboa

Cześć 😁 ostatnio pojawiła się nowość w sklepach Rossmann, która przyciąga oko swoja kolorystyką. Sporo osób pokazywało w necie ich produkty, więc skusiłam się i ja 😁. Kupiłam na razie żele pod prysznic i dziś moja opinia o pierwszym z nich - NEBOA Body Jojoba Calmness naturalny żel pod prysznic ukojenie skóry

Opis jest bardzo skromny - Żel delikatnie oczyszcza i przyjemnie otula całe ciało pięknym zapachem, a cenne składniki aktywne pielęgnują skórę. Olej jojoba łagodzi, chroni skórę przed szkodliwym działaniem czynników zewnętrznych i nadaje jej miękkość. Olej kokosowy odżywia, nawilża, regeneruje i przynosi ukojenie. 
Skład (INCI): Aqua, Ammonium Lauryl Sulfate, Cocamidopropyl Betaine, Sodium Chloride, Glycerin, Coco Glucoside, Simmondsia Chinensis (Jojoba) Seed Oil, Cocos Nucifera (Coconut) Oil, Potassium Sorbate, Sodium Benzoate, Benzoic Acid, Citric Acid, Parfum.
Plastikowa butelka w kolorze jasnofioletowym przyciągnęła mój wzrok w sklepie. 
Opakowanie pochodzi w 50% z recyklingu i w 100% nadaje się do ponownego przetworzenia.
Butelka wyposażona jest w nakrętkę typu disc-top. Mały otworek bardzo ułatwia nam dozowanie odpowiedniej ilości żelu.
Żel jest bezbarwny i ma super delikatny zapach. Nie wyczuwam w nim kokosa, ale zapach bardzo mi się podoba.
Żel bardzo dobrze się pieni, świetnie myje i oczyszcza skórę. dobrze się też ze skóry spłukuje. Nie wysuszał i nie podrażniał mojej skóry.
Bardzo się cieszę, że kupiłam więcej tych żeli i mam nadzieję, że pozostałe zapachy również się tak fajnie spiszą.
Dajcie znać czy już znacie kosmetyki Neboa 😁

2 komentarze:

  1. Miałam tylko ich wcierkę i sprawdziła się świetnie :) Na jakiś żel może też się kiedyś skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dawno nie byłam w tej drogerii, więc nie zwróciłam uwagi na ten kosmetyk.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy pozostawiony komentarz.
Bardzo proszę szanuj moją pracę i nie zostawiaj żadnych linków. Komentarze z pozostawionymi linkami będę usuwane.