pi膮tek, 21 kwietnia 2023

Maseczka w p艂achcie z peptydami

Dobry wiecz贸r 馃榿 coraz d艂u偶sze mamy dni i coraz pi臋kniejsze. Mimo tych d艂u偶szych dni i tak lubi臋 pisa膰 dla Was recenzje i mam nadziej臋, 偶e Wy lubicie tu zagl膮da膰 i czyta膰 moje zdanie o kosmetykach.
A skoro jest pi膮tkowy wiecz贸r to jest maseczka - Enilome Pro, maska peptydowa na tkaninie

Opis - Enilome Pro - Maska peptydowa na tkaninie − zmniejsza widoczne zmarszczki i niewielkie linie mimiczne, dzia艂a uj臋drniaj膮co i wzmacniaj膮co.

W艂a艣ciwo艣ci:

Enilome Pro, maska peptydowa na tkaninie
  • Redukuje zmarszczki.
  • Poprawia elastyczno艣膰 sk贸ry.
  • Wyg艂adza niewielkie linie mimiczne.
  • Efekt wida膰, ju偶 po pierwszym zastosowaniu, sk贸ra jest uj臋drniona i wzmocniona.
Sk艂adniki aktywne:
Tripeptyd miedziowy zwi臋ksza j臋drno艣膰 i elastyczno艣膰 sk贸ry, pomaga zmniejszy膰 widoczno艣膰 zmarszczek.
Witamina E jest naturalnym antyoksydantem, wzmacnia barier臋 ochronn膮 sk贸ry.
Spos贸b u偶ycia - Wyj膮膰 mask臋 z opakowania i na艂o偶y膰 r贸wnomiernie na oczyszczon膮 i osuszon膮 sk贸r臋 twarzy. Pozostawi膰 na 15 minut, nast臋pnie zdj膮膰 mask臋, a pozosta艂o艣膰 produktu wmasowa膰 w sk贸r臋. Aby osi膮gn膮膰 d艂ugotrwa艂y efekt zabieg nale偶y powtarza膰 1-2 razy w tygodniu.
Sk艂ad (INCI): Aqua, Glycerin, Copper Tripeptide-1, Allantoin, Panthenol, Tocopheryl Acetate, Butylene Glycol, PEG-60 Hydrogenated Castor Oil, Hydroxyethylcellulose, Illicium Verum Fruit Extract, Propanediol, 1,2-Hexanediol, Caprylyl Glycol, Phenoxyethanol, Chlorphenesin, Parfum, Disodium EDTA.
Maseczka jest w kartonowym opakowaniu, wewn膮trz kt贸rego jest aluminiowa saszetka. Tej konkretnie maseczki peptydowej opakowanie ma kolorystyke bia艂o-fioletow膮. 
Wewn膮trz opakowania znalaz艂am do艣膰 grub膮 maseczk臋 w kolorze bia艂ym, lekko perfumowana. Zapach mi si臋 kojarzy z perfumami, kt贸re s膮 otulaj膮ce, ale i przynosz膮 mi na my艣l same pi臋kne skojarzenia 馃槏.
Po wyj臋ciu z opakowania, maseczk臋 na艂o偶y艂am na twarz. I od razu mam uwag臋 - maseczka jest ciut za ma艂a na moj膮 twarz (ja nie mam jakiej艣 du偶ej twarzy), ale maseczka jest pod艂u偶na i ma otwory na oczy wyci臋te, kt贸re s膮 blisko siebie po艂o偶one. Jest do艣膰 d艂uga, wi臋c u g贸ry wchodzi mi na w艂osy, a po bokach nie dosi臋ga do uszu. Przyznam, 偶e nie pami臋tam kiedy mia艂am taki "problem" z maseczk膮 w p艂acie.
Mimo wszystko zabieg z t膮 maseczk膮 to sama przyjemno艣膰 馃槏
Po zalecanym czasie maseczk臋 zdj臋艂am, a resztki serum wklepa艂am. Sk贸ra mi si臋 lekko klei艂a, ale tym razem maseczk臋 zastosowa艂am tu偶 przed snem, wi臋c posz艂am spa膰.
Rano moja cera by艂a super nawil偶ona, od偶ywiona, pe艂na takiego blasku i oczywi艣cie nic si臋 nie klei艂o.
Bardzo fajna maseczka i ju偶 nie mog臋 si臋 doczeka膰 jak wypadn膮 te kolejne.

1 komentarz:

Dzi臋kuj臋 bardzo za ka偶dy pozostawiony komentarz.
Bardzo prosz臋 szanuj moj膮 prac臋 i nie zostawiaj 偶adnych link贸w. Komentarze z pozostawionymi linkami b臋d臋 usuwane.