niedziela, 18 czerwca 2017

Tusz do rzęs dla alergików

dużo ludzi cierpi na różnego rodzaju alergie, niestety i ja się tego nie ustrzegłam i jestem alergikiem. Ponieważ, jak to kobiety mają w zwyczaju, maluję się i używam mascar, postanowiłam wypróbować Hipoalergiczną mascarę NEOVISAGE firmy DERMEDIC




 Info na tematu tuszu ze strony producenta Dermedic  :

BEST BEAUTY BUYS 2016 dla Hipoalergicznej mascary NEOVISAGE

Hipoalergiczna mascara wydłużająca rzęsy z najnowszej linii Neovisage Dermedic została doceniona przez Magazyn Instyle nagrodą Best Beauty Buys 2016, w kategorii „Tusze, cienie, róże i bronzery”.


„Superbezpieczna hipoalergiczna maskara, którą kupisz w aptekach. Zawiera panthenol, olej arganowy, witaminę E i roślinny wosk carnauba, który nadaje rzęsom połysk i elastyczność. W redakcji używają go alergiczki.” –  czytamy w numerze 11/2016  magazynu Instyle.

Najnowsza, w portfolio marki Dermedic, linia dermokosmetyków Neovisage powstała z myślą o kobietach, które pragną podkreślać swoją urodę wbrew jakimkolwiek ograniczeniom stawianym przez wrażliwą, bądź problematyczną skórę. Receptury Neovisage zostały przebadane przez dermatologów i okulistów pod kątem tolerancji przez najbardziej wrażliwych i podatnych na alergie konsumentów.

Mascara Neovisage Dermedic to niezwykle czarny, kremowy tusz, który  wydłuża, pogrubia i podkręca rzęsy, podkreśla linię oka i nadaje spojrzeniu wyjątkową głębię. Dodatkowo dzięki specjalnie skomponowanym składnikom odżywia, wzmacnia i chroni włókna włosowe przed negatywnym wpływem środowiska zewnętrznego.

Zawarty w recepturze olej arganowy, dzięki zawartości Niezbędnych Nienasyconych Kwasów Tłuszczowych oraz witaminy E, intensywnie regeneruje i nawilża rzęsy, podczas gdy wosk carnauba zapobiega ich wysuszeniu. Panthenol zabezpiecza skórę u nasady rzęs przed podrażnieniami, a także wygładza i pogrubia ich włókna oraz nadaje im połysk. Wyjątkowa szczoteczka rozczesuje, podkręca i pogrubia nawet najkrótsze rzęsy bez efektu sklejenia.

Mascara Neovisage jest polecana do makijażu nawet najbardziej wrażliwych oczu, również podczas długotrwałego przebywania w klimatyzowanych pomieszczeniach, pracy przy komputerze, przy nadwrażliwości spojówek, alergiach pyłkowych oraz soczewkach kontaktowych.

Czy jestem zadowolona z tego tuszu?
Tak, jestem zadowolona. Odkąd go stosuję oczy mi nie łzawią po porannym makijażu. Tusz mi nie podrażnia oczu, nie osypuje się i nie powoduje efektu pandy :) Tusz dobrze rozczesuje rzęsy i je pogrubia wydłuża - na czym mi zawsze zależy.
Na pewno kupię go jeszcze nie raz.
Edytowałam post (24.06.2017) specjalnie na życzenie Dorotxy i dodaję zdjęcie rzęs przed pomalowaniem tuszem i po użyciu tuszu (malowane 2 razy)



A Wy używałyście tego tuszu? Macie  może jakiś najulubieńszy?

9 komentarzy:

  1. Muszę spróbować, bo nie znam

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo interesujący ten tusz :D mam wrażliwe oczy i ostatnio mam ochotę potestować naturalne kosmetyki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeszcze go nie znam :) Na razie zużywam zapasy :D

    OdpowiedzUsuń
  4. tego nie używałam. Dobrze ze znalazłaś produkt dla siebie

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajna szczoteczka, szkoda, że nie pokazałaś efektu na rzęsach ;)) Nie znam, moze kiedyś, póki co moje oczy nie są mocno wrażliwe :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na razie będzie bez moich zdjęć ;) ale efektu wow nie było

      Usuń
    2. Fajnie na rzęsach wygląda :)

      Usuń
  6. Dobrze wiedzieć, że taki tusz istnieje :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy pozostawiony komentarz.
Bardzo proszę szanuj moją pracę i nie zostawiaj żadnych linków. Komentarze z pozostawionymi linkami będę usuwane.