czwartek, 8 czerwca 2017

Nawilżający krem do ciała Swedish SPA

Tym razem chciałabym się podzielić z Wami opinią o nawilżającym kremie do ciała Oriflame Swedish Spa, Hydrating Body Soufflé Cream.
Niestety produkt ten już nie jest produkowany prze Oriflame, a bardzo szkoda. Uwielbiam ten krem za zapach, konsystencję no i za działanie.
Jest to moje ostatnie pudełeczko w zapasach, jeszcze nie otwarte, więc nie mogę pokazać jak krem wygląda w środku, ma kolor lawendowy :D
Informacja z wizaz.pl (czyli taka pewnie była na stronie producenta):
"Lekki, puszysty krem czyni skórę jedwabiście miękką w dotyku. Posiada cudownie kremową formułę wzbogaconą nawilżającym kompleksem Hydracare+ i odświeżającą miętą. Nie pozostawia tłustej warstwy na skórze."
skład z opakowania:

Krem jest w wygodnym okrągły plastikowym słoiczku. Bardzo łatwo więc go nabrać na place i rozsmarować na skórze. Krem jest zabezpieczony folią, więc nawet przypadkowe otworzenie słoiczka nie spowoduje, że dostanie się do niego powietrze.
Balsam bardzo dobrze się rozsmarowuje na ciele, przyjemnie chłodzi i odżywia. Skóra po nim jest naprawdę nawilżona i odżywiona. Nie raz ratował mi skórę po przegrzaniu słonecznym.
Szkoda, że Oriflame zakończyło produkcję tego kremu do ciała.

A Wy macie ulubione kremy  czy balsamy do ciała?

7 komentarzy:

  1. Nie, ja w poszukiwaniu wrażeń za każdym razem używam czegoś innego. ;)
    Kiedyś byłam zainteresowana tym kremem, jak i całą serią spa.

    OdpowiedzUsuń
  2. cała seria spa jest fajna, szkoda tylko, że firmy co i rusz zmieniają swoje produkty

    OdpowiedzUsuń
  3. Och,nawet jakbym nabrała na niego ochoty to mówisz że już niedostępny...szkoda... :)
    Z Ori uwielbiam Milk&Honey :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo go lubiłam, szkoda, że go już nie ma.....
    W sumie lubię kupować co rusz coś nowego, jestem wierna tylko lekkim balsamom Naturals z Avonu ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dawno już nie miałam produktów z Oriflame.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. warto spróbować, może znajdziesz jakąś perełkę dla siebie ;)

      Usuń

Dziękuję bardzo za każdy pozostawiony komentarz.
Bardzo proszę szanuj moją pracę i nie zostawiaj żadnych linków. Komentarze z pozostawionymi linkami będę usuwane.