piątek, 13 maja 2022

Maseczka w płachcie z wyciągiem z białej trufli

Cześć 😁 dzień coraz dłuższy, ale jakby nie patrzeć mamy piątkowy wieczór, więc czas na recenzję kolejnej maseczki. Tym razem maseczka kupiona w Action, ja ją akurat dostała w prezencie od DorotkiMascot Europe BV - Maska Sheet Mask with White Truffle (Maseczka do twarzy)
Niestety w necie nie znalazłam prawie nic na temat tej maseczki. Jedyny opis pochodzi z wizaz.pl - Nawilżająca maseczka do twarzy w płachcie. Zawiera wyciąg z białej trufli o działaniu rozjaśniającym.
A na opakowaniu jest napisane - Pielęgnuje i łagodzi suchą skórę. Nie stosować na podrażnioną lub uszkodzoną skórę. Unikać kontaktu z oczami.
Skład (INCI):
Sposób użycia jest podany w czytelny sposób na opakowaniu.
Całe opakowanie jest bardzo dobrze opisane po polsku, co jest bardzo dużą zaletą.
Aluminiowa saszetka mieści w sobie cieniutką maseczkę, która jest bardzo dobrze nasączona.
po rozłożeniu maseczki i nałożeniu jej na twarz mogę powiedzieć, że jest bardzo dobrze dopasowana do kształtu mojej twarzy i otwory też są dobrze wycięte.
Zgodnie z zaleceniami maseczkę trzymałam na twarzy 20 minut, po tym czasie płachtę zdjęłam, a resztki serum wklepałam w skórę. Bardzo szybko wszystko się wchłonęło i to aż do suchości.
Moja skóra była przez cały dzień dobrze nawilżona i odżywiona.
Kolejna maseczka w płachcie, która bardzo dobrze się u mnie spisała.

1 komentarz:

  1. Dawno nie sięgałam po maski w płachcie, czas nadrobić zaległości :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy pozostawiony komentarz.
Bardzo proszę szanuj moją pracę i nie zostawiaj żadnych linków. Komentarze z pozostawionymi linkami będę usuwane.