piątek, 20 maja 2022

Maseczka na dobry początek dnia

Cześć 😁 kolejny wieczór piątkowy i recenzja kolejnej maseczki 😁. Tym razem to - Mascot Europe BV - Maska do twarzy w płacie - Wake Up… Refreshing Sheet Mask
Maseczka w płachcie z wyciągiem z mięty pieprzowej, odświeża i zmiękcza. By w zrelaksowany sposób rozpocząć dzień.
Skład (INCI):
Sposób użycia maseczki mamy podany w czytelny sposób na opakowaniu:
Po wyjęciu z opakowania i rozłożeniu, moim oczom ukazała się biała maseczka z bardzo ładnym wzorkiem. Wygląda jak maska karnawałowa.
Na oczyszczoną skórę twarzy nałożyłam maseczkę, która była bardzo dobrze nawilżona. W saszetce zostało jeszcze serum, więc w trakcie zabiegu naniosłam resztki. Po zalecanym czasie, 30 minut, maseczkę zdjęłam i resztki esencji wklepałam w skórę. Muszę powiedzieć, że bardzo szybko wszystko się wchłonęło, a skóra została pięknie nawilżona i nie kleiła się.
Kolejna maseczka, która bardzo fajnie nawilżyła moją skórę. Zastosowałam ją w pewien niedzielny poranek 😁 i był to fajny zastrzyk energii na cały dzień.

2 komentarze:

  1. Fajnie że maseczka sie sprawdziła:)))Pozdrawiam serdecznie i miłej soboty życzę:)))

    OdpowiedzUsuń
  2. lubię takie maseczki, chętnie bym ją wypróbowała

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy pozostawiony komentarz.
Bardzo proszę szanuj moją pracę i nie zostawiaj żadnych linków. Komentarze z pozostawionymi linkami będę usuwane.