wtorek, 25 sierpnia 2020

Odprężająca maska na oczy

Cześć :) już dużo czasu upłynęło odkąd otrzymałam opakowanie maseczek relaksujących na oczy. W końcu należy powiedzieć co o nich sądzę. Więc dziś recenzja HOT EYES STEAM - Ocieplająca maska na oczy
Cóż się dowiadujemy na stronie producenta - Zmęczony, napięty wygląd jest niepożądanym kompanem w dzisiejszym życiu. Oczy skupione na monitorze przez cały dzień, niedokładne oświetlenie, suche powietrze, połączone z krótkim snem, często powodują „zmęczenie oczu”. Hot Eyes Steam – Maska na oczy stworzona przez IVY GmbH pomoże w relaksacji twoich oczu. Hot Eyes Steam pomaga zredukować zmęczenie oczu, zrelaksować okolice oka i zmniejszyć ciemny obwód wokół oczu po zaledwie 10 minutach.
Twoje korzyści w skrócie:
- Zmniejszenie ciemnego obwodu wokół oczu
- Przeciw opuchniętym oczom
- Natychmiastowy relaks i regeneracja okolic oczu

- Zmniejszenie „ZMECZONEGO” wyglądu
Hot Eyes Steam pomaga w minimalizowaniu ciemnych obwodów wokół oka. Relaksacja strefy naokoło oka jest „zauważalna” po 10 minutach od założenia maski.
JAK DZIAŁA? Przeczytajcie sami
HOT EYES STEAM Relaksująca maska na oczy
1. Po wyciągnięciu Hot Eyes Steam, maska reaguje na tlen.
2. Maska powoli się ociepla
3. Po kilku minutach, maska osiągnie około 40 stopni.
4. Po nałożeniu gwarantuje relaks w zaledwie 10 minut.­ 

Natychmiastowy relaks gwarantowany. 
Po 10 minutach widoczna jest regeneracja i relaks okolic oczu. Hot eyes Steam zapewnia relaksacje okolic oczu – która może być użyta zawsze i wszędzie: na lotnisku, w pracy, w studiu, na kanapie po ciężkim dniu… relaks jest gwarantowany. 
Hot Eyes Steam pomaga stymulować cyrkulacje krwi w okolicach oczu. 
W tym pięknym pudełeczku znalazłam 5 saszetek, w których były ukryte maseczki na oczy. Maseczki w kolorze jasnego fioletu w słodkie kropki.
Maseczki to są takie okulary. Mają nawet dziurki, które należy założyć na uszy. 
Maseczka bardzo dobrze trzyma się w trakcie zabiegu i wygląda się w niej uroczo :) sami zobaczcie.
Wiadomo, w tej maseczce siedzi się, a najlepiej leży. Raczej nie polecam poruszać się w niej po mieszkaniu. Zresztą w celu lepszego relaksu zdecydowanie polecam się położyć i starać wyciszyć. Naprawdę to działa!
Maseczka po nałożeniu na oczy pomału się ociepla, zgodnie z opisem producenta max do 40 st. Nie grozi nam poparzenie. Ciepełko jest bardzo przyjemne.
Po zdjęciu maseczki oczy miałam zdecydowanie bardziej wypoczęte i takie "świeże". A te parę minut, które spędziłam na kanapie pozwoliły mi się zrelaksować. Polecam, zwłaszcza po ciężkim dniu. 

6 komentarzy:

  1. Maska fajna, ale nie prz moich gamoniach (kotach) ;) które tylko patrzą, kiedy zrobić rozróbę ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Słyszałam już o tej masce i coraz bardziej mnie kusi. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam takie produkty, szczególnie na drugi dzień po imprezie :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo lubię bramie maski, ale tej jeszcze nie miałam 😊

    OdpowiedzUsuń
  5. Znam te maseczki, pomagaly mi w czasach czestych lotow :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy pozostawiony komentarz.
Bardzo proszę szanuj moją pracę i nie zostawiaj żadnych linków. Komentarze z pozostawionymi linkami będę usuwane.