piątek, 21 sierpnia 2020

Oczyszczająca maseczka z niebieską glinką

Cześć :) wreszcie i ja mogę wypowiedzieć moje zdanie o Maseczce oczyszczającej z niebieską glinką od Bania Agafii. Maska do twarzy - oczyszczająca, niebieska glinka skutecznie oczyszcza skórę twarzy, ściąga pory, matuje i przywraca skórze zadbany, ładny wygląd. Maska polecana jest do pielęgnacji cery tłustej, z rozszerzonymi porami, zaskórnikami i trądzikiem.
Aktywna maska na bazie błękitnej glinki efektywnie oczyszcza skórę twarzy, ściąga pory, matuje i przywraca naturalny wygląd skóry. Naturalne składniki zapewniają dodatkowe odżywienie i nawilżenie. Nadaje się idealnie do skóry tłustej i mieszanej.
Maseczka normalizuje pracę skóry, przywraca jej zdrowy i promienny wygląd. Oczyszcza skórę z zanieczyszczeń i toksyn, zwęża pory, reguluje wydzielanie sebum, tonizuje oraz działa przeciwzapalnie, co przyspiesza gojenie niedoskonałości i zapobiega powstawaniu nowych.
Zawiera naturalne składniki, bez SLS i parabenów. 
xxxx
Składniki aktywne, zawarte w masce, to m.in.:
niebieska glinka – dzięki zawartości soli mineralnych i mikroelementów, ma działanie przeciwzapalne i oczyszczające
ekstrakt organiczny malwy – dzięki zawartości witamin grupy A, B, C, ma działanie tonizujące i ochronne dla skóry
otręby owsiane – dzięki zawartości witamin grupy B, E i PP, mają działanie odżywcze, a także przywracają skórze zdrowy, zadbany wygląd
woda bławatkowa – ma działanie tonizujące i nawilżające.
Skład (INCI):
Aqua, Kaolin (glinka błękitna), Glycerin, Organic Centaurea Cyanus Flower Water (woda bławatkowa), Cetearyl Alcohol, Zinc Oxide, Bentonite (and) Xanthan Gum, Olea Europaea (Olive) Fruit OilOrganic Malva Sylvestris (Mallow) Flower Extract (organiczny ekstrakt malwy), Avena Sativa (Oat) Kernel Powder (otręby owsiane), Sodium Cetearyl Sulfate, Benzyl Alcohol, Parfum.
Sposób użycia: Stosować 1-2 razy w tygodniu. Na oczyszczoną skórę twarzy nanieść odpowiednią ilość maski, równomiernie rozprowadzić, omijając okolice oczu. Pozostawić na 10 minut, po czym zmyć ciepłą wodą.
Maseczka mieści się w saszetce z zakrętką o pojemności 100 ml. Pierwszy raz mam maseczkę w takim opakowaniu. Jest ono nawet wygodne, bez problemu maseczkę wyciska się.
Maseczka ma kremową konsystencję, ładny, błękitny kolor i zapach, który jest delikatny i nie drażniący. Czuć oczywiście jest glinkę. Maseczka bardzo dobrze nakłada się na skórę twarzy. Maseczki glinkowe zazwyczaj po nałożeniu zasychają i ściągają skórę. Ta maseczka po nałożeniu na twarz nie zasychała i nie powodowała tego nie przyjemnego uczucia ściągnięcia skóry. Mimo tego po zmyciu jej, moja skóra była bardzo fajnie oczyszczona, rozjaśniona i nawilżona. Tak, dokładnie. Mimo, że jest to maseczka oczyszczająca i zalecana do cery tłustej i mieszanej, to nawilżyła moją skórę. 
Zgodnie z zaleceniami producenta maseczkę stosowałam 1 lub 2 razy w tygodniu.
Z tego produktu jestem zadowolona i bardzo chętnie jeszcze do niego wrócę.
Znacie tą maseczkę? Jak się spisywała u Was? Czekam na wasze komentarze. 

6 komentarzy:

  1. Bardzo ją lubię miałam wiele opakowań :) Może dla mnie nie nawilża, ale fajnie oczyszcza :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię maseczki do twarzy tej marki. Wersje do włosów już mniej mi się sprawdzają.

    OdpowiedzUsuń
  3. Kusi mnie ta maseczka, moja skóra czasami pozwala na dopieszczenie glinką, sprawdzę, czy ta jej będzie odpowiadała. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kiedyś bardzo lubiłam sięgać po kosmetyki Babuszki w saszetkach :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kiedyś te maseczki były jednymi z moich ulubionych, bardzo dobrze działały na moją skórę, ale najczęściej sięgałam po dziegciową :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy pozostawiony komentarz.
Bardzo proszę szanuj moją pracę i nie zostawiaj żadnych linków. Komentarze z pozostawionymi linkami będę usuwane.