piątek, 29 maja 2020

Maseczka oczyszczająca :)

Cześć :) zapraszam na recenzję oczyszczającej i odżywczej maseczki w płachcie Bamboo & Philippine Charcoal Black Facial Mask G-SYNERGIE.


Opis - Maska zawiera składniki odżywcze a w szczególności ekstrakt z bambusa (Bambusa Vulgaris), który jest bogaty we flawonoidy, polisacharydy i aminokwasy. Flawonoidy przeciwdziałają wolnym rodnikom i spowalniają proces starzenia się twarzy. Ekstrakt z bambusa delikatnie pielęgnuje skórę.
Zwalcza oznaki starzenia, a także suchość i matowość cery. Zapewnia skórze odświeżony, młody i zdrowy wygląd. Maska w płachcie, która przynosi znakomite rezultaty. Wzbogacona o Filipiński Węgiel Drzewny, działa jak magnes, aby wydobyć toksyny z najgłębszych porów skóry oraz zapewnia zrównoważoną, nieskazitelną cerę.
Skład:
Aqua, Glycerin, Propylene Glycol, Trehalose, Betaine, Glyceryl Caprylate, Caprylhydroxamic Acie, Hydroxyacetophenone, Xantan Gum, Hydrolized Sclerotium Gum, Sodium Hialuronate, Disodium EDTA, Chorcoal Power, Palmitoyl Tetrapeptyde -7, parfum
Maseczka jest w aluminiowej saszetce,
Czarna bawełniana płachta jest ułożona na podkładzie. Dzięki czemu łatwo ją rozłożyć i nałożyć na twarz.
Jest bardzo dobrze nasączona i ma przyjemny świeży zapach.
Po nałożeniu na skórę, maska dobrze przylega i nic z niej nie kapie. Można spokojnie poruszać się po domu bez obawy, że maseczka spadnie.
Po zalecanym czasie (20 minut) maseczkę zdjęłam z twarzy, a resztki serum wklepałam w skórę. Wszystko bardzo szybko się wchłonęło, a skóra nie kleiła się. Maseczkę zastosowałam rano, żeby sprawdzić stan nawilżenia skóry przez cały dzień. Muszę przyznać, że jestem zadowolona z efektu, gdyż mimo nie nakładania kremu na dzień, skóra przez cały dzień była dobrze nawilżona, oczyszczona, pory zwężone i wyglądała na wypoczętą.
Jestem z tego produktu zadowolona. 

7 komentarzy:

  1. O bardzo fajna, mysle ze i ja po nia siegne Bogusiu :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ciekawa maseczka, fajnie że się sprawdziła :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam ja :D Gdzie my ją dostałyśmy Boguś? :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie znam, ale chętnie poznam :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie spotkałam się wcześniej z tą maseczką, ale chętnie bym przetestowała :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. chyba ją miałam lub podobną i była super :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy pozostawiony komentarz.
Bardzo proszę szanuj moją pracę i nie zostawiaj żadnych linków. Komentarze z pozostawionymi linkami będę usuwane.