wtorek, 7 maja 2024

Odżywcza maska do stóp

Cześć 😁 zdecydowanie zbliża się lato, więc postanowiłam bardziej zadbać o stopy i zastosowałam SCHOLL Expert Care maska do stóp, odżywcza, z aloesem
Opis ze strony Rossmann.plScholl Odżywcza maska Pedi Mask™ Aloe Vera - nawilżająca maska do stóp to produkt zawierający kojący Aloes, masło Shea, Aloes i inne aktywne składniki wspierające nawilżenie i regenerację skóry stóp. W 20 minut osiągniesz efekt miękkości i gładkości, który pozwoli Ci się cieszyć zdrową i zadbaną skórą.
Maska jest łatwa w aplikacji i pozwala na 24-godzinne nawilżenie i zmiękczenie skóry stóp. Jeśli potrzebujesz szybkiego rozwiązania odżywiającego stopy przed ważną okazją czy podróżą - maseczka z aloesem to idealny produkt. Prosta, sprawna i nieskomplikowana pielęgnacja stóp dla Ciebie.
Zestaw zawiera skarpetki nawilżające wzmacniające efekt działania formuły odżywczej. Krem dobrze się wchłania i nie wymaga spłukiwania.
Składniki intensywnie odżywiające: Aloes, masło shea, mocznik, pantenol, wyciąg z aloesu i witamina E. 
Sposób użycia:
Skład (INCI): Aqua, Glycerin, Urea, Hydrogenated Polyisobutene, Glyceryl Stearate, Dimethicone, Stearyl Alcohol, Butyrospermum Parkii Butter, PEG-100 Stearate, Caprylic/Capric Triglycerides, Phenoxyethanol, Betaine, Ceteareth-25, Cetyl Alcohol, Chlorphenesin, Glyceryl Caprylate, Aloe Barbadensis Leaf Juice, Acrylates/C10-30 Alkyl Acrylate Crosspolymer, Parfum, Xanthan Gum, Allantoin, Niacinamide, Panthenol, Disodium EDTA, Propylene Glycol, Tocopherol Acetate, BHT, Sodium Hydroxide, Tocopherol, Linalool, Butylene Glycol, Ethylhexylglycerin, Aloe Barbadensis Leaf Juice Powder, Lactic Acid, Algin, Sodium Citrate, Atelocollagen, Serine, Methylparaben, Citric Acid
Po wyjęcia z saszetki moim oczom ukazały się dwie, foliowe skarpety, które były zaklejone, żeby nic się z nich nie wylewało.
Końcówki skarpetek odcięłam nożyczkami. Bardzo się ucieszyłam, że każda skarpeta ma taki plaster, dzięki niemu maseczka lepiej się trzyma na nodze.
W każdej foliowej skarpecie był taka wkładka z siatki, w której było kremowe serum.
Maseczka super trzymała się na stopach. W trakcie zabiegu masowałam stopy przez te skarpety, żeby lepiej się wchłonął krem.
Maseczkę trzymałam dłużej niż zalecany czas, bo coś około 45 minut, po tym czasie skarpety zdjęłam, kremowe serum wsmarowałam w stopy i założyłam skarpetki bawełniane, specjalne do wszelkich kremów i maseczek do stóp.
Stopy od razu były dobrze nawilżone, i mogę dodać, że maseczkę stosowała tydzień temu i nadal odczuwam jej dobroczynny wpływ na moje stopy, których skóra w ostatnim czasie ciągle ulegała przesuszeniu.
Bardzo fajny produkt i godny polecenia, a ja kupię ją ponownie na pewno.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję bardzo za każdy pozostawiony komentarz.
Bardzo proszę szanuj moją pracę i nie zostawiaj żadnych linków. Komentarze z pozostawionymi linkami będę usuwane.