czwartek, 30 maja 2024

Nowo艣ci kosmetyczne maja

Cze艣膰 馃榿 jak zaczyna艂 si臋 maj, to my艣la艂am, 偶e jednak zakup贸w kosmetycznych w tym miesi膮cu nie b臋dzie, taki by艂 plan, ale nie ma tak dobrze, zawsze co艣 tam trafi w moje r臋ce.
Od Madzi Racjapielegnacja us艂ysza艂am, 偶e balsam do cia艂a marki w艂asnej Lidl, jest ca艂kiem fajny, wi臋c nie zastanawia艂am si臋 d艂ugo i w moje r臋ce wpad艂 w艂a艣nie on 馃槏 Cien Balsam do cia艂a z olejkiem z awokado, mas艂em shea i mocznikiem. Do koszyka dorzuci艂am te偶 chusteczki dezynfekuj膮ce, w podr贸偶y b臋d膮 jak znalaz艂. 
Odk膮d us艂ysza艂am, 偶e wyszed艂 tusz Maybelline SKY HIGH w kolorze niebieskim i r贸偶owym to zapragn臋艂am je mie膰 oba, no i marzenia si臋 spe艂niaj膮 馃槏
Z okazji Dnia Mamy dosta艂am taki super prezent 馃槏
Wpad艂y mi te偶 drobne zakupy w Action i Dealz
oraz w Hebe
W maju by艂am na ma艂ym wypadzie z Przyjaci贸艂mi i przywioz艂am kilka drobiazg贸w. Tym razem odwiedzili艣my Rodos 馃槏
Jednak troch臋 si臋 tego zebra艂o 馃榿, ale jestem bardzo zadowolona, 偶e jednak jest tego ma艂o. Dajcie zna膰 czy znacie te kosmetyki i co Wam wpad艂o w oko.

2 komentarze:

  1. Udanych test贸w :) Znam jedynie tusz do rz臋s, ale w standardowym czarnym kolorze.

    OdpowiedzUsu艅

Dzi臋kuj臋 bardzo za ka偶dy pozostawiony komentarz.
Bardzo prosz臋 szanuj moj膮 prac臋 i nie zostawiaj 偶adnych link贸w. Komentarze z pozostawionymi linkami b臋d臋 usuwane.