wtorek, 21 maja 2024

Nawilżająca pomadka do ust

Cześć 😁 pomadkę nawilżającą do ust mam zawsze przy sobie i cieszę się z każdej jaką dostanę. Tą pomadkę również dostałam i dziś mogę powiedzieć co o niej sądzę, a mowa o SENCE - Vitamin C Lip Balm

Opis znaleziony w internecie na stronie www.sence-essentials.com - Pożegnaj spierzchnięte usta, korzystając ze wszystkich korzyści pielęgnacyjnych. Nasz balsam do ust Sence z witaminą C zawiera mieszankę filtrów SPF 30 i witaminy C, które odżywiają, nawilżają i zapobiegają szkodliwym promieniom słonecznym. Nieważne, gdzie się wybierasz, zawsze możesz zabalsamować suche usta, aby były nawilżone i chronione.

Opis na opakowaniu:
Skład (INCI): PETROLATUM, CERESIN, PARAFFINUM LIQUIDUM, ETHYLHEXYL METHOXYCINNAMATE, OCTYLDODECANOL, OCTOCRYLENE, NEOPENTYL GLYCOL DIETHYLHEXANOATE, C12-15 ALKYL BENZOATE, ETHYLHEXYL SALICYLATE, BUTYL METHOXYDIBENZOYLMETHANE, ASCORBYL PALMITATE, MACADAMIA TERNIFOLIA SEED OIL, CANDELILLA CERA, BIS-DIGLYCERYL POLYACYLADIPATE-2, PPG-3 BENZYL ETHER MYRISTATE, MICROCRYSTALLINE WAX, POLYETHYLENE, C20-40 ALCOHOLS, VEGETABLE OIL, PHENOXYETHANOL, TOCOPHERYL ACETATE, PARFUM, LINALOOL, BENZYL BENZOATE, LIMONENE
Typowe, wykręcane opakowanie szminki, jest oczywiście bardzo wygodne.
Kolorystycznie opakowanie kojarzy się ze słońcem i latem 😁 i bardzo fajnie, bo ma SPF 30 i zawiera witaminę C.
Balsam jest koloru (jak widać na zdjęciu) takiego typowej wazeliny. Bardzo fajnie rozprowadza się na ustach i dobrze nawilża.
Niestety zostawia na wargach dziwny posmak i w dodatku wyczuwam jakiś piasek. Niestety nie dałam rady używać tej pomadki, chociaż próbowałam. Dałam jej aż tydzień na to, żeby się przyzwyczaić.

1 komentarz:

  1. Nie lubię tego typu pomadek, zupełnie nie działają na moją skórę ust, pewnie nie zwróciłabym uwagi ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy pozostawiony komentarz.
Bardzo proszę szanuj moją pracę i nie zostawiaj żadnych linków. Komentarze z pozostawionymi linkami będę usuwane.