piątek, 3 maja 2024

Maseczka z różową glinką

Dobry wieczór 😁 tym razem powiem moje zdanie o FACEBOOM Love Inside maseczka do twarzy, detoksykująco-kojąca z różową glinką

Opis ze strony Rossmann.pl - Naturalna, detoksykująco-kojąca maska do twarzy. Nadaje się do każdego rodzaju skóry, w szczególności mieszanej i tłustej, ale również do suchej, delikatnej i skłonnej do podrażnień. Powstała na bazie naturalnej wegańskiej formuły. Dzięki zawartości wyselekcjonowanych naturalnych składników dokładnie oczyszcza, detoksykuje i koi cerę. Niweluje niedoskonałości, zmniejsza widoczność rozszerzonych porów, regeneruje naskórek i przywraca skórze zdrowy wygląd. 
Różowa glinka łagodzi podrażnienia, oczyszcza pory i absorbuje nadmiar sebum, detoksykuje, tonizuje, a przy tym koi i relaksuje. 
Biała Glinka delikatnie usuwa zanieczyszczenia, rozjaśnia. 
Ekstrakt z kwiatu hibiskusa ujędrnia i wygładza cerę. 
Ekstrakt z kwiatu lotosu nawilża i poprawia elastyczność skóry. 
Skrobia ryżowa absorbuje sebum oraz ogranicza przetłuszczanie się skóry.
Kalamina koi, zmiękcza i działa przeciwzapalnie. 
Kwas mlekowy odblokowuje pory skóry i działa antybakteryjnie.
Skład (INCI): Aqua (Water), Propanediol, Kaolin, Oryza Sativa (Rice) Starch, Gluconolactone, Argilla, Calamine, Montmorillonite (Pink Clay), Illite, Lotus Corniculatus Flower Extract, Hibiscus Sabdariffa Flower Extract, Lactic Acid, Xanthan Gum, Glycerin, Quartz, Potassium Sorbate, Sodium Dehydroacetate, Benzyl Alcohol, Parfum (Fragrance), Benzyl Salicylate.
Maseczka jest w plastikowej saszetce z zakrętką.
Po odkręceniu saszetki mamy kremową maseczkę w kolorze beżu.
Maseczka świetnie rozprowadza się na skórze i podczas zabiegu nie zasycha, więc nie musiałam jej dodatkowo spryskiwać. Trzymałam zawsze zalecany czas, a następnie ją zmywałam. Po jej zmyciu moja skóra była gładziutka, mięciutka, taka aksamitna, no i oczyszczona. Bardzo ją polubiłam i chętnie kupię ponownie.

2 komentarze:

  1. Dobrze, że nie zasycha, bo nie lubię takich masek, które potem ciężko zmyć ;) chętnie ją wypróbuję

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam ją i z tego co pamiętam była taka ok, ale bez rewelacji.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy pozostawiony komentarz.
Bardzo proszę szanuj moją pracę i nie zostawiaj żadnych linków. Komentarze z pozostawionymi linkami będę usuwane.