środa, 15 maja 2024

Hydrożelowe płatki pod oczy z kofeiną i wyciągiem z arbuza

Cześć 😁 kolejna świetna maseczka została zastosowana, tym razem to ISANA płatki pod oczy, hydrożelowe, rewitalizujące

Opis ze strony Rossmann.pl - Błyszczące hydrożelowe płatki pod oczy Isana z kombinacją substancji czynnych z kofeiny i ekstraktu z arbuza odżywiają okolice oczu i intensywnie nawilżają. Dla świeżego i jasnego spojrzenia.
Działanie & Pielęgnacja - Użycie płatków nasączonych serum powoduje redukcję obrzęków pod oczami, opuchlizny i widocznych oznak zmęczenia. Skóra okolic oczu stanie się gładsza i odżywiona.
Opis na opakowaniu:
Sposób użycia:
Skład (INCI): Aqua, Glycerin, Propylene Glycol, Xanthan Gum, Citrullus Lanatus Fruit Extract, Sodium Hyaluronate,Caffeine, Cyclodextrin, Chondrus Crispus Powder, 1,2-Hexanediol, Caprylyl Glycol, Ethylhexylglycerin, Citrulline, Hydroxyacetophenone, Synthetic Fluorphlogopite, Tin Oxide, Polyglyceryl-10 Caprylate/Caprate, Phenoxyethanol, Sodium Benzoate, Potassium Sorbate, Parfum, CI 77891, CI 77491.

Po wyjęciu z opakowania mamy cudowne, mieniące się płatki. Dość grube, ale świetnie trzymają się skóry. 
Mają zapach, ja w nich czuję kwasowość owoców.
Płatki nałożyłam na skórę pod oczami i trzymałam 30-40 minut. Po ich zdjęciu zauważyłam bardzo dobre nawilżenie skóry, dzięki temu drobne linie i zmarszczki ulegają spłyceniu.
Uwielbiam takie kosmetyki, które działają, dlatego te płatki chętnie kupię ponownie.

2 komentarze:

  1. Fajnie, że dajesz znać o tych płatkach. Ja płatki pod oczy używam codziennie rano. Kupuję w słoiczku 60 sztuk za 20 zł ale takie pojedyncze też kupuję. Chętnie wypróbuję te płatki.
    Pozdrawiam i zapraszam do obejrzenia mojego nowego obrazu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie dla mnie, ale cieszę się że jesteś zadowolona z tych płatków :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy pozostawiony komentarz.
Bardzo proszę szanuj moją pracę i nie zostawiaj żadnych linków. Komentarze z pozostawionymi linkami będę usuwane.