wtorek, 17 lipca 2018

Sztyft na otarcia

Cześć :)
ciągła zmiana pogody zmusza nas do zmiany obuwia. Raz mamy na nogach sandałki, a innym razem już trzeba założyć jakieś pełniejsze buty, chociażby baleriny, które zapewnią nam spacer z suchymi stopami. U mnie taka zmiana obuwia często kończy się obtarciami i pęcherzami - szczególnie jak mam nowe buty. Żeby uchronić się od bolesnych dolegliwości zawsze staram się mieć przy sobie Sztyft chroniący przed otarciami i pęcherzami od Avon.
 Tu mam wersję sprzed roku czy dwóch, bo niestety sztyft nie jest w ciągłej sprzedaży, a szkoda, bo zimą też czasami się przydaje.

Skład: 

 
 Sztyft jest nie duży, bo ma jedynie 4g i jest jak biała wazelinka. Opakowany jak pomadka, należy go wykręcić posmarować miejsce gdzie nas obciera but, np.: nad piętą i założyć można od razu buty.

Sztyft zabezpiecza przed powstawaniem pęcherzy, ale równie skutecznie stosować go można, gdy już mamy pęcherz. Smarowany szybciej wysycha.





Obecnie w katalogu nr 10 jest w sprzedaży w promocyjnej cenie 14,99 zł, wiem, ze za takie maleństwo to cena jest dość wygórowana, ale i tak uważam, że warto. Gorąco polecam zakup tego sztyftu każdemu, kto choć raz obtarł sobie stopy w nowych butach. Uważam, że ten malutki sztyft powinien się znaleźć obowiązkowo w torebce każdej kobiety.

 Ja na pewno skuszę się na zakup i kupię nie jeden, ale jak zawsze kilka sztuk, bo się może okazać, że w przyszłym roku znowu go nie będzie w sprzedaży.

Skusicie się na zakup? a może macie inne godne polecenia produkty, które działają równie skutecznie?
Piszcie, czytam wszystkie komentarze i odwiedzam komentujących.

12 komentarzy:

  1. Ciekawa forma, dzięki czemu aplikacja jest łatwa i to w zasadzie jest wazelinka :P

    OdpowiedzUsuń
  2. ja chyba kiedyś coś takiego miałam... Fajna rzecz. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj ostatnio mnie buty gryzą i to takie wieloletnie :D

    OdpowiedzUsuń
  4. niestety produkty z avonu mi się nie sprawdzają

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. szkoda, bo ten jest świetny, a nie wiem czy jest coś na rynku podobnego

      Usuń
  5. Nigdy czegoś takiego nie miałam, chętnie sprawdzę :D

    OdpowiedzUsuń
  6. forma tego cudaka jest genialna! idealny do torebki :-D

    OdpowiedzUsuń
  7. To byłoby coś dla mnie i to w zasadzie na cały rok, bo często się zdarza, że buty ocierają mi stopy, a szczególnie te nowe. Z Avonu do stóp do tej pory miałam peeling, który był taki sobie oraz spray do odświeżania, który jest super :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to polecam zakup tego produktu, teraz do środy jest katalog 10 w tym katalogu jest, potem w katalogu 11 nie ma i dopiero będzie w 12 - już zaplanowałam zakup :D

      Usuń
  8. Nie wiedziałam że Avon stworzył takie coś :) Spróbowałabym, bo z otarciami mam dość spory problem, niezależnie od rodzaju buta czy pory roku.

    OdpowiedzUsuń
  9. O to coś dla mnie :)Mnie nowe buty i to zazwyczaj jesienno-zimowe obcieraja.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy pozostawiony komentarz.
Bardzo proszę szanuj moją pracę i nie zostawiaj żadnych linków. Komentarze z pozostawionymi linkami będę usuwane.