niedziela, 22 lipca 2018

MIXA - krem do cery wrażliwej

Cześć 😁 korzystając z promocji w Super Pharm kupiłam Mixa HYALUROGEL Krem intensywnie nawilżający do skóry wrażliwej, normalniej i odwodnionej
Opis:
Mixa HYALUROGEL Krem intensywnie nawilżający to kosmetyk stworzony dla osób o skórze wrażliwej, która wykazuje oznaki odwodnienia odpowiedzialne za jej zmęczenie, spadek elastyczności i utratę blasku. Mixa HYALUROGEL dostarcza i utrzymuje nawilżenie skóry przez 24 h, dzięki formule wzbogaconej w kwas hialuronowy, zdolny wiązać 1000 razy więcej wody niż sam waży.
Unikalna wodno-żelowa konsystencja Mixa HYALUROGEL szybko się wchłania, nie pozostawiając tłustej warstwy.
Odczuwalne rezultaty:
Skóra jest natychmiast intensywnie nawilżona, staje się miękka i promienieje zdrowym blaskiem.
Skład:
Krem otrzymujemy w kartonowym pudełeczku, które jest zafoliowane. W środku którego jest szklany słoiczek zakręcany białą plastikową zakrętką. Po otwarciu słoiczka mamy od razu żel-krem. Nie ma już żadnego zabezpieczenia.
Sam krem jest koloru białego i zapachu świeżego prania - tak bym to określiła.
Produkt bardzo dobrze się wchłania i nie pozostawia żadnego filmu, ani tłustej warstwy na mojej twarzy. Przez cały czas stosowania tego kremu mam dobrze nawilżoną skórę, nie widzę żadnych przesuszeń, ani nie mam potrzeby dodatkowo nawilżyć skóry w czasie dnia. Jedynym minusem jest to, że jak nałożyłam większa ilość to się w ciągu dnia zaczął rolować.
Czy do niego wrócę? chyba nie, bo jakiego szału ogromnego nie odczułam w związku z używaniem tego kremu, a poza tym na ten moment mam spore zapasy innych produktów, które bardzo chętnie przetestuję.

Duży plus dla producenta za zafioliowanie kartonika. Mamy pewność, że produkt nie był wcześniej otwierany.

Znacie produkty Mixa? ja miałam inny krem z próbek i bardzo mi pasował i szczerze powiem, że do tamtego z próbek chętnie wrócę.
Zapraszam do komentowania. Odwiedzam wszystkich komentujących.

11 komentarzy:

  1. lubię markę, ale tego kremu akurat nie miałam

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja z Mixy niczego nie testowałam, ale moja mama bardzo sobie ceni ich produkty :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pamiętam jak Mixa była nowością w sklepach,nie wiem czemu do dziś nic nie miałam z tej marki...

    OdpowiedzUsuń
  4. Dawno temu miałam jakieś ich produkty, później już jakoś nie sięgałam. Ten też jakiegoś wielkiego wrażenia na mnie nie zrobił :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Raczej nie dla mnie, bo nawet skład mi się nie podoba :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam wrażliwą skórę więc ten krem może mi się przydać :) pozdrawiam serdecznie i zapraszam na http://modnespodnice.pl :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Miałam do czynienia z tym kremem w próbkach, ale dla mnie za tłusty.

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie miałam, ale w szufladzie czeka na mnie ich micel, który jest mocno zachwalany :P

    OdpowiedzUsuń
  9. Mialam ten krem i wpsominam go bardzo milo, zwlaszcza jego lekka konsystencje i szybkie wchlanianie, dawal tez dobre nawilzenie wiec nie wykluczam ze jeszcze kiedys go kupie :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Kiedyś miałam ten krem. Bardzo miło go wspomina,.

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie miałam nic z tej firmy.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy pozostawiony komentarz.
Bardzo proszę szanuj moją pracę i nie zostawiaj żadnych linków. Komentarze z pozostawionymi linkami będę usuwane.